کد خبر: 412366
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۶ ۱۶:۰۶:۳۶
| |

انتقاد مربی بارسلونا از کمک داور ویدئویی

پیروزی 4 بر صفر آبی اناری ها مقابل مایورکا با برد 3 بر یک سفیدپوشان برابر ایبار با یک گل جنجالی همراه شد. گل نخست مادرید مشکوک به آفساید بود اما VAR آن را صحیح دانست و سفیدپوشان یک بر صفر پیش افتادند.

انتقاد مربی بارسلونا از کمک داور ویدئویی
کد خبر: 412366
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۶ ۱۶:۰۶:۳۶

اعتمادآنلاین| ‌ بارسلونا دو امتیاز برتری‌اش را با رئال مادرید در بازگشت لالیگا حفظ کرد. پیروزی 4 بر صفر آبی اناری ها مقابل مایورکا با برد 3 بر یک سفیدپوشان برابر ایبار با یک گل جنجالی همراه شد. گل نخست مادرید مشکوک به آفساید بود اما VAR آن را صحیح دانست و سفیدپوشان یک بر صفر پیش افتادند.

از کیکه ستین در نشست خبری پیش از بازی با لگانس در این رابطه سوال شد و سرمربی بارسلونا گفت: خیلی از مسائل را نمی توان کنترل کرد. سه سانتی متر می تواند گل را به نفع یا به ضرر شما تعیین کند. هیچ‌کس نمی تواند این جزئیات را کنترل کند. یک روز به نفعتان تمام می‌شود یک روز به ضررتان.

سرمربی اسپانیایی درباره رقابت نزدیک بارسا و مادرید برای قهرمانی در لالیگا اظهار کرد: تنها کاری که باید بکنیم این است که پیروز شویم. در این رقابت هر دو تیم به این فکر می کنند که اشتباه نکنند. امیدوارم این فاصله کافی باشد. خیلی چیزها را در ماهی که باقی مانده است نمی‌توانیم کنترل کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها