کد خبر: 412368
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۶ ۱۶:۱۰:۵۲
| |

جمعه‌بازار پروانه دوباره راه افتاد

شهردار منطقه 12 گفت: با توجه به تصمیم‌گیری‌های جدید امکان فعالیت مجدد جمعه‌بازار پروانه فراهم شده است.

جمعه‌بازار پروانه دوباره راه افتاد
کد خبر: 412368
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۶ ۱۶:۱۰:۵۲

اعتمادآنلاین| علی محمد سعادتی شهردار منطقه 12 ظهر امروز در نشستی خبری درخصوص آخرین اقدامات در پاساژ پروانه و آغاز مجدد فعالیت‌های جمعه‌بازار در این پاساژ گفت: وظیفه می‌دانیم که علاوه بر ملاحظات اقتصادی و کسب و کار بتوانیم شرایط بهینه‌ای برای انجام اینگونه فعالیت‌ها (برقراری جمعه‌بازارها) ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: آخرین قرارداد حقوقی پاساژ پروانه یک قرارداد سه ساله بوده است که بهمن ماه سال گذشته مهلت اجرای آن به پایان رسید.

شهردار منطقه 12 گفت: البته در حین قرارداد هم تلاش شد تا اقداماتی برای ایمن‌سازی بهتر این مجموعه در برابر آتش‌سوزی انجام بگیرد.

سعادتی تصریح کرد: البته برخی از ایرادات این مجموعه باید ریشه‌ای با کار عمرانی برطرف شود و نمی‌توان با یک کار معمولی مشکل را برطرف کرد.

وی افزود: قرار بود علی‌رغم پایان قرارداد کسب و کاری در پاساژ پروانه تا آخر فروردین ادامه پیدا کند اما به دلیل شیوع کرونا این موضوع محقق نشد و مجبور به تعطیلی فعالیت‌ها شدیم.

شهردار منطقه 12 گفت: امروز شرایط به گونه‌ای است که امکان فعالیت جمعه بازار پروانه مجدد مهیا شده است و تلاش شهرداری منطقه 12 این است که بتوانیم با همکاری‌های فی ما بین با همه ذی‌نفعان بتوانیم مجدد فعالیت جمعه بازارها را رقم بزنیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها