کد خبر: 412539
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۷ ۱۳:۵۱:۴۹
| |

الناز رکابی:

تعویق المپیک به سنگنوردی ایران کمک کرد

قهرمان سنگنوردی کشور گفت: تمریناتم را همچنان انجام می‌دهم تا آماده شوم برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک که در آبان ماه به میزبانی کشور چین برگزار خواهد شد. تعویق یک‌ساله المپیک به نفع ماست چون باعث شد مسابقات انتخابی نیز به تعویق بیفتد.

تعویق المپیک به سنگنوردی ایران کمک کرد
کد خبر: 412539
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۷ ۱۳:۵۱:۴۹

اعتمادآنلاین| الناز رکابی، قهرمان سنگنوردی کشورمان، در رابطه با حضور در بازی‌های ساحلی اظهار داشت: هنوز فدراسیون برنامه این رقابت‌ها را به ما اعلام نکرده و نمی‌دانیم چه رشته‌ای دارد. هیچ اطلاعی از بازی‌های ساحلی به ما داده نشده و تاریخ دقیق آن نیز مشخص نیست. تمریناتم را همچنان انجام می‌دهم تا آماده شوم برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک که در آبان ماه به میزبانی کشور چین برگزار خواهد شد. تعویق یک‌ساله المپیک به نفع ماست چون باعث شد مسابقات انتخابی نیز به تعویق بیفتد.

وی ادامه داد: پیش از شیوع جهانی ویروس کرونا، همان ابتدا که بیشتر در آسیا شیوع پیدا کرده بود، فدراسیون جهانی اعلام کرد مسابقات انتخابی به‌صورت کلی لغو است و نفر برتر رنکینگ که یک ورزشکار از کشور کره جنوبی بود را انتخاب کردند تا در المپیک حاضر شود. این موضوع برای ما سخت بود و هیچ امیدی نداشتیم.

رکابی اضافه کرد: با شیوع جهانی کرونا و تعویق المپیک، فدراسیون جهانی نیز تصمیم گرفت تا مسابقات انتخابی را به تاریخ دیگری موکول کند. همین موضوع فرصتی ایجاد کرد تا بتوانم بیشتر تمرین کنم، چون ما فقط یک دیواره سرعت در شهر قزوین داریم. برای رقابت‌های انتخابی قبلی باید به قزوین می‌رفتیم که این مسئله در آن سرما غیر ممکن بود چون آنجا فضایی دارد و برف سنگینی می‌بارد.

بانوی سنگنورد عنوان کرد: الان شرایطی پیش آمده که می‌توانیم برای انجام تمرینات‌مان در این فصل به قزوین برویم و فرصت بیشتری داریم تا بتوانیم در رشته‌های دیگر نیز تمرین کنیم. من در تهران باشگاه شخصی دارم و اوایل آنجا به صورت انفرادی تمرین می‌کردم اما پس از این که برای دیدن خانواده‌ام به زنجان رفتم، دو هفته بدون تمرین بودم چون سالن‌های زنجان بسته بود. توانستیم با هماهنگی اداره کل و فدراسیون سانسی از سالن‌ها را بگیریم تا با برادرم که او هم برای رقابت‌های انتخابی المپیک آماده می‌شود، آنجا تمرین کنیم. تقریبا از هفته دوم عید تمریناتم را آغاز کردم تا بتوانیم آمادگی‌ام را برای مسابقات حفظ کنم.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها