کد خبر: 413984
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۲ ۱۴:۱۱:۰۵
| |

انتقاد اسطوره فوتبال هلند از مدافع برزیلی آرسنال

عملکرد کابوس وار داوید لوئیز با دادن یک پنالتی و اخراج برابر سیتی باعث شد تا شانس تیم لندنی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در پایین ترین حد خود قرار بگیرد.

انتقاد اسطوره فوتبال هلند از مدافع برزیلی آرسنال
کد خبر: 413984
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۲ ۱۴:۱۱:۰۵

اعتمادآنلاین| در ادامه دیدارهای عقب افتاده لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی توانست در خانه با سه گل آرسنال را شکست دهد و سه امتیاز ارزشمند خانگی به دست بیاورد. عملکرد کابوس وار داوید لوئیز با دادن یک پنالتی و اخراج برابر سیتی باعث شد تا شانس تیم لندنی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در پایین ترین حد خود قرار بگیرد.

رود گولیت با انتقاد از عملکرد داوید لوئیز گفت:‌ من فکر می‌کنم که بهتر است دوران حضور داوید لوئیز در آرسنال تمام شود. او اشتباهات زیادی دارد و به نظرم شایسته حضور در این تیم نیست. من فکر می‌کنم مسئولان آرسنال نیز تمایلی به ادامه همکاری با او ندارند چون اشتباهات لوئیز زیاد شده است و پنالتی اخراجی که او برابر سیتی مرتکب شد باعث شد در بازی با برایتون نیز آرسنال به مشکل بخورد و از نظر مدافع های آماده در شرایط مطلوبی نباشد. ما همه او را به خاطر بازی 7 بر یک در جام جهانی برابر آلمان به یاد داریم. او دیگر مدافع بزرگی نیست و فکر می کنم که در آینده نیز نتواند در تیمی بزرگ بازی کند.

آرسنال بعد از شروع بازی‌های خود بعد از تعطیلی رقابت‌ها به دلیل شیوع کرونا، برابر منچسترسیتی با سه گل شکست خورد و در ادامه نیز با نتیجه 2 بر یک به برایتون باخت تا امیدهای این تیم برای کسب سهمیه اروپایی از بین برود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها