کد خبر: 414176
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۱۱:۱۰:۴۹
| |

وزیر ورزش و جوانان:

بنایی فاخر و در شان تاریخ ورزش ایران می‌سازیم

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح تالار مشاهیر ورزش ایران، گفت: اقدام‌ امروز و رونمایی از تندیس افتخار آفرینان المپیک و پارالمپیک، بسیار ارزشمند است و تاریخ ورزش ایران را در اذهان مردم زنده می دارد و از نسلی به نسل بعد منتقل می کند. در 16 دوره حضور در المپیک افتخار آفرینی‌های زیادی داشتیم.

بنایی فاخر و در شان تاریخ ورزش ایران می‌سازیم
کد خبر: 414176
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۱۱:۱۰:۴۹

اعتمادآنلاین| مسعود سلطانی فر در مراسم افتتاح تالار مشاهیر ورزش ایران بیان کرد: از تلاش های همه عزیزان و آقای صالحی امیری که با جدیت کار را دنبال کرد و همچنین از شهرداری تهران تشکر می‌کنم. دکتر هاشمی طبا، خسروی وفا نیز کمک های زیادی کردند.


او ادامه داد: اقدام‌ امروز و رونمایی از تندیس افتخار آفرینان المپیک و پارالمپیک، بسیار ارزشمند است و تاریخ ورزش ایران را در اذهان مردم زنده می دارد و از نسلی به نسل بعد منتقل می کند. در 16 دوره حضور در المپیک افتخار آفرینی‌های زیادی داشتیم.

او ادامه داد: بخش قابل توجهی از افتخارات به 8 دوره بعد از انقلاب باز می گردد. در 16 دوره المپیک 19 طلا کسب شده که 15 مدال بعد از انقلاب به دست آمده است. تعداد مدال ها در انقلاب 4 برابر شده است که حاصل تلاش قهرمانان و مسئولین است.


او همچنین گفت: بحث مکان جدید موزه ملی از دو سال قبل در هیات امنا آغاز شده است و بنا داریم در سال 99 با تامین منابع کارهای اجرایی آغاز شود و امیدوارم شهرداری در این بخش هم کمک کند تا بنایی فاخر و در شان ورزش به صورت دائم داشته باشیم.‌ با کمک صالحی امیری، خسروی وفا، مونسان و حناچی این کار را در سال 99 آغاز خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها