کد خبر: 414886
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ ۱۰:۲۶:۲۸
| |

اولویت‌های کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس چیست؟

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تأکید کرد که مسائل مربوط به امنیت داخلی کشور و مرزها از جمله اولویت‌های کمیسیون بوده که با جدیت دنبال خواهد شد.

اولویت‌های کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس چیست؟
کد خبر: 414886
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۶ ۱۰:۲۶:۲۸

اعتمادآنلاین| محمدحسن آصفری، نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره اولویت‌های کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بیان کرد: اولویت اول کمیسیون ما اصلاح قانون انتخابات شوراها، ریاست جمهوری و مجلس است. این قانون دارای ایرادات زیادی است که باید مجدانه پیگیری شده و اصلاح شود.

وی در ادامه اظهار کرد: امنیت داخلی کشور یکی از اولویت‌های جدی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها است. از سوی دیگر مباحث مربوط به بازار اقتصادی که بر روی حوزه‌های مختلف داخلی تأثیرگذار است در کمیسیون با جدیت دنبال خواهد شد.

نماینده مردم اراک در مجلس تصریح کرد:‌ نظارت بر عملکرد استانداری‌ها، شهرداری‌ها و شوراهای شهر از مباحث دیگری است که با جدیت باید در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها دنبال شود.

آصفری در پایان تأکید کرد: مسائل مربوط به امنیت کشور چه در حوزه داخلی و چه در مرزها و نظارت بر عملکرد استانداری‌ها، شهرداری‌ها و شوراها از جمله مسائلی است که در اولویت کمیسیون قرار دارد و با جدیت دنبال می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها