ویروس کرونا موش‌ها را هم به جان انسان‌ها انداخت

تبعات ویروس کرونا جانوران موذی از جمله موش‌ها را هم به جان انسان‌ها انداخته و از این پس مردم علاوه بر مبارزه با ویروس کرونا مجبورند با موش‌های گرسنه‌ای که برای به دست آوردن غذا به خانه‌هایشان حمله‌ور شده‌اند نیز مقابله کنند.

ویروس کرونا موش‌ها را هم به جان انسان‌ها انداخت
کد خبر: 415917
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ ۱۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| تبعات ویروس کرونا جانوران موذی از جمله موش‌ها را هم به جان انسان‌ها انداخته و از این پس مردم علاوه بر مبارزه با ویروس کرونا مجبورند با موش‌های گرسنه‌ای که برای به دست آوردن غذا به خانه‌هایشان حمله‌ور شده‌اند نیز مقابله کنند.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های انگلیسی خبر دادند شیوع ویروس کرونا که با خود مساله قرنطینه و تعطیلی رستوران‌ها را به همراه آورده باعث خالی ماندن مخازن جمع‌آوری زباله، مواد غذایی دلخواه موش‌های این کشور، شده و آنان را بر آن داشته تا جای دیگری به دنبال تامین غذای خود باشند.

از خوش‌شانسی این حیوانات آن است که مردم بریتانیا اکثراً در منازل، آپارتمان‌ها و حیاط خانه خود غذا می‌خورند و همین مساله باعث شده موش‌ها به این مناطق هجوم ببرند.

گاردین در این باره نوشت: گرسنگی تیره‌های تهاجمی‌تر موش‌ها را به جان هم انداخته تا جایی که شروع به دریدن یکدیگر کرده‌اند.

همین مساله باعث شد تا مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌های بریتانیا طی بیانیه‌ای نسبت به رفتار تهاجمی برخی از موش‌ها و احتمال حمله آنها به انسان هم هشدار دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها