کد خبر: 416728
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ ۰۹:۰۷:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

مجلس یازدهم اسیر ویروس کرونا

در روزهای اخیر اخبار متعددی از ابتلای نمایندگان مجلس به ویروس کرونا منتشر می‌شود.

مجلس یازدهم اسیر ویروس کرونا
کد خبر: 416728
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ ۰۹:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| نمایندگان مجلس به واسطه نوع کار و فعالیتی که دارند، تعامل بیشتری با مردم دارند. بر همین اساس علاوه بر اجرای وظایف نمایندگی که اصلی‌ترین کار آنهاست باید در شرایط بروز کرونا از خود هم محافظت کنند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، این در حالی است که در روزهای اخیر اخبار متعددی از ابتلای نمایندگان مجلس به ویروس کرونا منتشر می‌شود.

در آخرین مورد از ابتلای نمایندگان مجلس، فارس خبر از ابتلای حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی به بیماری کرونا داده است. حاجی‌دلیگانی در حال حاضر عضویت در هیات‌رئیسه مجلس یازدهم را هم به عهده دارد. مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه مثبت بودن نتیجه آزمایش نماینده شاهین‌شهر به بیماری کرونا را اعلام کرد.

گفتنی است پیش از این اخباری درباره ابتلای علیرضا ورناصری، نماینده مسجد سلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا؛ حسین رئیسی، نماینده شرق هرمزگان؛ سیدمحمد موحد، نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، محمدطلا مظلومی نماینده مردم بهبهان ، علی‌عسگر ظاهری نماینده مسجدسلیمان و محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان در مجلس به ویروس کرونا منتشر شده است.

همچنین محمدحسین فرهنگی، سخنگوی هسات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست روز یکم تیرماه هیأت‌رئیسه مجلس گفت: «با توجه به ابتلای تعدادی از کارکنان و نمایندگان مجلس به ویروس کرونا بنا شد تا محدودیت‌های بیشتری به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در ساختمان مجلس اعمال شود. ‌بر این اساس مقرر شد تا محدودیت‌هایی در ترددهای مراجعان به مجلس اعمال و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی به طور دقیق‌تر در این باره رعایت شود تا بتوان از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری کرد.»

پیش از آغاز به کار مجلس یازدهم دو منتخب این مجلس بر اثر کرونا فوت شدند. فاطمه رهبر منتخب تهران و محمدعلی رمضانی دستک منتخب آستانه اشرفیه بعد از مشخص شدن نتایج انتخابات مجلس یازدهم و پیش از آغاز به کار این مجلس بر اثر کرونا فوت شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها