کد خبر: 416835
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ ۱۳:۲۳:۱۳
| |

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

دولت علاوه بر توقف مسکن مهر هیچ برنامه‌ای هم برای مسکن نداشت

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دلایل آشفته بازار مسکن در کشور تعطیلی مسکن مهر توسط دولت آقای روحانی و وزیر راه و شهرسازی وی بود که این طرح را یک طرح مزخرف می‌خواند.

دولت علاوه بر توقف مسکن مهر هیچ برنامه‌ای هم برای مسکن نداشت
کد خبر: 416835
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ ۱۳:۲۳:۱۳

اعتمادآنلاین| زهره السادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به معضلات موجود در حوزه مسکن در کشور گفت: در دیدارهای مردمی که تاکنون داشته‌ایم عمده مسائل مطرح شده توسط مردم پیرامون مسکن بوده و عمده کسانی که از این وضعیت گله داشتند اقشار ضعیف جامعه بودند که مستأجر هستند.

وی افزود: کار در حوزه مسکن چه بحث خرید و چه بحث اجاره به جایی رسیده که اقشار ضعیف دیگر قادر به ادامه این وضعیت نیستند و وضعیت فوق‌العاده برای آنها سخت شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از دلایل آشتفه بازار امروز مسکن تعطیلی مسکن مهر توسط دولت آقای روحانی و وزیر راه و شهرسازی وی یعنی آقای آخوندی است که مسکن مهر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مزخرف می‌خواند.

لاجوردی خاطرنشان کرد: دولت‌ آقای روحانی پس از 7 سال امروز به این فکر افتاده که مسکن باید ساخته شود و بحث مسکن ملی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح کرده اما واقعیت این است که موضوع ساخت مسکن، موضوعی نیست که بخواهد به این زودی نتیجه بدهد و بهتر است راه‌های کوتاه‌مدت مانند پرداخت وام‌ها و... در دستورکار قرار گیرد که البته قرار است اقداماتی در این زمینه انجام شود.

وی افزود: دولت آقای روحانی نه تنها در حوزه ساخت مسکن اقدام خاصی نداشته حتی پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به سرانجام نرسانده که لااقل مشکل مردم در حوزه مسکن کمتر شود و پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر همچنان به حال خود رها شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با ساخت و راه اندازی پروژه‌ها در حوزه مسکن علاوه بر این که مشکل مسکن مردم مرتفع می‌شود مشکل مردم نیز برطرف خواهد شد و در حوزه‌های مختلف مرتبط با این بخش ما شاهد ایجاد اشتغال به صورت مستقیم و غیر مستقیم خواهیم بود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها