کد خبر: 417055
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۵ ۱۲:۱۳:۰۵
| |

ماسک زدن در تاکسی هم اجباری شد

مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با اشاره به ارسال پیامک به رانندگان تاکسی اعلام کرد: از رانندگان خواستیم تا از ورود مسافران بدون ماسک جلوگیری کنند.

ماسک زدن در تاکسی هم اجباری شد
کد خبر: 417055
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۵ ۱۲:۱۳:۰۵

اعتمادآنلاین| غلامحسین محمدی گفت: شب گذشته پیامکی به تمامی تاکسیرانان شهر تهران ارسال شد که از امروز- یکشنبه 15 تیرماه از پذیرش مسافران بدون ماسک جلوگیری شود و همچنین رانندگان نیز حتما باید از ماسک استفاده کنند.

وی افزود: در ناوگان مترو تهران نیز با همکاری عوامل پلیس مترو برخوردها سختگیرانه شده و از امروز- یکشبنه از ورود مسافران بدون ماسک جلوگیری می شود و هیچ اغماضی نیز در این راه وجود ندارد.

رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ادامه داد: در ناوگان اتوبوسرانی نیز بنرهای اطلاع رسانی در این زمینه نصب شده که در این مسیر علاوه بر برخوردهای سختگیرانه خود شهروندان نیز برای حفظ سلامت خود و سایر شهروندان باید همکاری داشته باشند.

به گفته وی، در تمامی ایستگاه های مترو و اتوبوس ماسک ارزان قیمت عرضه می شود و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

محمدی همچنین به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه مراتب را به سامانه 137 و سایر مراکز اطلاع رسانی شهرداری تهران اطلاع دهند.

وی تاکید کرد: در کنار اقدامات دولت، شهرداری و پلیس خود مردم نیز در این زمینه باید همکاری داشته باشند و با ماسک زدن در اماکن تجمعی و سربسته از انتشار ویروس کرونا جلوگیری کنند تا با همکاری شهروندان از این مرحله نیز به سلامت عبور کنیم.

مشاور شهردار تهران اعلام کرد: توان شهرداری برای نظارت بر استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی محدود است و شهروندان خودشان باید خودمراقبتی کنند.

وی همچنین در توئیتی نوشت: با توجه به الزام استفاده از ماسک در محیط های سرپوشیده از صبح امروز- یکشنبه همکاران ما در مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی با قواعدی سختگیرانه از ورود افراد بدون ماسک به وسایل حمل و نقل عمومی جلوگیری خواهند کرد.

بدستور رییس جمهوری و شهردار تهران از امروز- یکشنبه 15 تیرماه طرح اجباری شدن ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت اجرا شد.

همچنین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون 237 هزار و 878 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت 148 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 11 هزار و 408 نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها