«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ویروس کرونا| بازی رایانه‌ای جان ورزشکار بریتانیایی را گرفت

یک ورزشکار بریتانیایی که در دوره قرنطینه ویروس کرونا به طور مستمر مشغول بازی رایانه‌ای بود، بر اثر کم‌تحرکی طولانی‌مدت ناشی از انجام بازی جان خود را از دست داد.

ویروس کرونا| بازی رایانه‌ای جان ورزشکار بریتانیایی را گرفت
کد خبر: 417422
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ویروس کرونا هر روز اتفاقات تازه ای را در جهان به بار می آورد. یکی از تاثیرات ویروس کرونا قرنطینه خانگی بود که در بخش مهمی از دنیا انجام شد. حالا خبر رسیده یک ورزشکار بریتانیایی که در دوره قرنطینه ویروس کرونا به طور مستمر مشغول بازی رایانه‌ای بود بر اثر کم‌تحرکی طولانی‌مدت ناشی از انجام بازی جان خود را از دست داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، دیلی‌میل خبر داد، لوئیس اونیل ورزشکار و مربی 24ساله تیم فوتبال بر اثر بازی مستمر آنلاین با دوستانش در دوره قرنطینه جان خود را از دست داد.

استنلی گرینگ پدر 56ساله این جوان گفت: فرزندم از ماه مارس (اسفند) برای پر کردن اوقات فراغت وارد بازی جنگی آنلاین با دوستانش شد، اما به دلیل نشستن و کم‌تحرکی بسیار طولانی جان خود را از دست داد.

این پدر داغدار ادامه داد: قرنطینه لعنتی عامل اصلی مرگ پسرم بود؛ گرچه پسر من مستقیماً بر اثر ویروس کرونا کشته نشد، اما همین ویروس باعث مرگ او شد.

او به همه توصیه کرد، حتی اگر در منزل فعالیت می‌کنند باز هم سعی کنند در فاصله زمانی نزدیک از جای خود بلند شوند تا دچار مشکلات بدنی نشوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها