کد خبر: 417837
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ ۱۳:۴۰:۳۷
| |

ساختمان جدید بیمارستان امام خمینی، تاییدیه‌های آتش نشانی را دارد؟

رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) درباره وضعیت ایمنی پروژه 1000 تختخوابی که در این بیمارستان در حال ساخت است و گفته شده برخی تاییدیه‌های آتش نشانی را ندارد، توضیح داد.

ساختمان جدید بیمارستان امام خمینی، تاییدیه‌های آتش نشانی را دارد؟
کد خبر: 417837
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ ۱۳:۴۰:۳۷

اعتمادآنلاین| دکتر خسرو صادق نیت درباره وضعیت ایمنی ساختمان جدید 1000 تختخوابی که در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در حال ساخت است، گفت: ساخت و ساز ساختمان‌های بیمارستانی بر اساس پروتکل‌های استاندارد شده پیش می‌روند؛ به طوری که در مراحل مختلف ساخت و حتی در مرحله راه اندازی، بازرسی ها و کنترل‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی افزود: از ابتدای ساخت این پروژه، یعنی از زمانیکه این پروژه در مرحله ساخت اسکلت بود، با راهنمایی کارشناسان بر روی کل اسکلت ساختمان، بهترین پوشش ضد حریق زده شده و در مراحل مختلف با راهنمایی‌های انجام شده، مباحث مختلف ایمنی از جمله ملاحظات مربوط به آتش نشانی مورد توجه قرار گرفته و همچنان مورد توجه خواهد بود. در تمامی مراحل نیز از راهنمایی و بازدید متخصصین ایمنی از جمله کارشناسان آتش نشانی استقبال کرده و خواهیم کرد.

صادق نیت همچنین اظهار کرد: مسلما قبل از راه‌اندازی ساختمان باید تمام استانداردهای ایمنی اعم از آتش نشانی و... مورد تایید قرار گیرند.

رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ه)، درباره زمان پایان ساخت و ساز پروژه، گفت: این پروژه به همت و با حمایت‌های مستمر وزیر بهداشت و معاونین وزارت بهداشت و همچنین همراهی ارگان‌های ذیربط به ویژه استانداری، شهرداری، ادارات آب، برق، گاز، مخابرات و ... به سرعت در حال پیشرفت بوده و مراحل پایانی را طی می کند.

وی گفت: با توجه به پشتیبانی‌ها و حمایت‌های ارزشمند تمامی دستگاه‌ها برای اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه عظیم و شروع ارائه خدمت به مردم کشورمان، امیدواریم امسال بتوانیم شاهد راه اندازی این پروژه 1000 تخت خوابی باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها