کد خبر: 418535
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۲۶:۲۰
| |

سفر مشاور امنیت ملی ترامپ به اروپا

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت، مشاور امنیت ملی قرار است در سفری سه روزه دوشنبه به فرانسه برود و درباره چین، روسیه و سایر مسائل سیاست خارجی با مقام‌های اروپایی دیدار و گفتگو کند.

سفر مشاور امنیت ملی ترامپ به اروپا
کد خبر: 418535
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۲ ۰۸:۲۶:۲۰

اعتمادآنلاین| به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا به پولیتیکو گفت: رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا قرار است در سفر روز دوشنبه خود که سه روز به طول می‌کشد دیدارهایی در پاریس با همتایانی از فرانسه، انگلیس، آلمان و ایتالیا داشته باشد و درباره یکسری مسائل و چالش‌های امنیت ملی از جمله چین،‌ اینترنت نسل 5، افغانستان، روسیه، خاورمیانه، شمال آفریقا و واکنش به کووید-19 و پس از آن به گفتگو بپردازد.

اوبراین دوشنبه صبح وارد فرانسه می‌شود و این سفر تا روز چهارشنبه ادامه دارد. معاون وی ماتیو پوتینگر نیز در این سفر همراه اوبراین است.

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در پاسخ به این سوال که چرا اوبراین به فرانسه می‌رود به جای آنکه از طریق ویدئو کنفرانس نشستی برگزار شود، گفت: دستاوردهای بسیار قدرتمند از طریق گفتگوی رو در رو به دست می‌آید. هیچ جایگزینی برای دیپلماسی فردی وجود ندارد. نمی‌توان با ویدئو کنفرانس این کار را انجام داد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها