کد خبر: 418923
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۳ ۱۴:۳۷:۲۶
| |

آتیلا حجازی:

همه از مجیدی حمایت کنند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: باید از مجیدی حمایت کنند تا فصل آینده تیم قدرتمندی را بسازد. این حمایت باید از طرف مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره صورت بگیرد.

همه از مجیدی حمایت کنند
کد خبر: 418923
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۳ ۱۴:۳۷:۲۶

اعتمادآنلاین| آتیلا حجازی درباره شرایط این روزهای تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: شرایط استقلال با توجه به ابتلای چند بازیکن به ویروس کرونا خوب نیست و تیم ترکیب کاملی ندارد. وقتی تیم کامل نباشد، به مشکل می‌خورد. امیدوارم مشکلات این تیم به پایان برسد.

وی درباره علت ناکامی استقلال در چند دیدار گذشته تصریح کرد: داوری در بازی با فولاد کمی به ضرر استقلال بود. نمی‌خواهم بگویم داور عامل شکست بود، اما روی نتیجه تأثیرگذار بود. در دیدار با سایپا بی‌عدالتی را دیدیم و با وجود اینکه استقلال سوار بازی بود، نتوانست به پیروزی دست یابد. در بازی با تراکتور تبریز هم چند مهره سرشناس تیم غایب بودند. هر تیمی دو بازیکن اصلی‌اش را نداشته باشد به مشکل می‌خورد، چه رسد به اینکه تعداد زیادی از بازیکنان شاخص غایب باشند.

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه باید از فرهاد مجیدی حمایت شود، گفت: نظر شخصی‌ام این است که باید از مجیدی حمایت کنند تا فصل آینده تیم قدرتمندی را بسازد. این حمایت باید از طرف مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره صورت بگیرد. امیدوارم امسال استقلال سهمیه آسیا را بگیرد و در جام حذفی قهرمان شود.

حجازی در واکنش به ناراحتی هواداران استقلال از نتایج آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: استقلال چندین سال است که قهرمان نشده، اما همه باید دست به دست هم بدهند تا تیم به روزهای خوبش بازگردد. فصل آینده می‌تواند فصل اوج گرفتن استقلال باشد، به شرطی که خواسته‌های کادر فنی را برآورده کنند و تیم تقویت شود. اگر این اتفاق بیفتد، استقلال می‌تواند سال آینده قهرمان لیگ شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها