زاها؛ بازیکنی که دستور دستگیری یک کودک را صادر کرد

پلیس منطقه وست‌میدلنز از دستگیری یک پسر 12 ساله به جرم اهانت نژادپرستانه به ویلفرد زاها بازیکن تیم کریستال پالاس خبر داد.

زاها؛ بازیکنی که دستور دستگیری یک کودک را صادر کرد
کد خبر: 418987
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۳ ۱۷:۱۷:۲۷

اعتمادآنلاین| پیش از بازی روز گذشته (یکشنبه) تیم‌های کریستال پالاس و استون‌ویلا، زاهای 27 ساله تعدادی پیام اهانت‌آمیز نژادپرستانه دریافت کرد و آنها را در فضای مجازی منتشر کرد. او همچنین از پیگیری‌اش برای شناسایی عوامل این اهانت‌ها با کمک پلیس خبر داد.

پس از پیروزی 2 بر صفر استون‌ویلان مقابل کریستال‌پالاس، پلیس در بیانیه اعلام کرد که در راستای شکایت زاها پیام‌های ارسال شده برای وی را بررسی و یکی از عوامل اهانت به او که پسری 12 ساله از منطقه سولیهول بوده را بازداشت کرده است پلیس انگلیس همچنین به شیوه‌ای کنایه‌آمیز از افرادی که این پسربچه را پرورش داده‌اند قدردانی و تأکید کرد که به هیچ عنوان با نژادپرستی مماشات نخواهد کرد.

پیش از این هم باشگاه استون‌ویلا با انتشار پیام‌هایی نسبت به اهانت‌های نژادپرستانه صورت گرفته به ویلفرد زاها ابراز انزجار و این اقدام را محکوم کرد.

سازمان لیگ برتر انگلیس نیز با انتشار بیانیه‌ای حمایت خود را از بازیکن سابق منچستریونایتد اعلام و تأکید کرد باز هم از تمام بازیکنان، مربیان، مدیرانی که خود یا خانواده‌های‌شان هدف توهین‌های نژادپرستانه قرار می‌گیرند، حمایت خواهد کرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها