کد خبر: 419227
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۴ ۱۷:۰۵:۰۰
| |

واکنش فرمانده سپاه قدس به حادثه آتش‌سوزی ناو آمریکایی چه بود؟

فرمانده سپاه قدس به حادثه آتش سوزی ناو آمریکایی واکنش نشان داد.

واکنش فرمانده سپاه قدس به حادثه آتش‌سوزی ناو آمریکایی چه بود؟
کد خبر: 419227
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۴ ۱۷:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| فرمانده نیروی قدس در جمع تعدادی از فرماندهان مقاومت گفت: آنچه امروز در آمریکا اتفاق افتاده بویژه حادثه ناو هواپیمابر نتیجه عمل و رفتار و جنایت دولت آمریکا است و این وعده الهی است که هر کسی ظلم و جنایت کرد دچار عذاب الهی می شود: فَبَدَّلَ الَّذِینَ ظَلَمُوا قَوْلًا غَیْرَ الَّذِی قِیلَ لَهُمْ فَأَنْزَلْنَا عَلَى الَّذِینَ ظَلَمُوا رِجْزًا مِنَ السَّمَاءِ بِمَا کَانُوا یَفْسُقُونَ

به گزارش اعتمادآنلاین ، شبکه های پرس تی وی و العالم با انتشار این نقل قول از سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس ایران، اعلام کردند این فرمانده ایرانی افزوده است: اینها چون کلام الهی را تغییر دادند و ظلم کردند و جنایت مرتکب شدند، گرفتار قهر و عذاب الهی شدند.

وی ادامه داد: آمریکا دنبال مقصر نگردد. این آتشی است که خودش روشن کرده است. باید به آنها بگوییم این اتفاق پاسخ جنایت های شما است که به دست عناصر خود شما اتفاق افتاده است.خداوند با دست خود شما، شما را مجازات می کند.
سردار قآنی تصریح کرد: البته هنوز روزهای خوشی شماست. روزهای بسیار سختی در انتظار آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

فرمانده نیروی قدس افزود: واقعیت این است که ارتش آمریکا خسته و فرسوده شده و تجهیزات آن به آهن پاره تبدیل شده است.

سردار قاآنی همچنین تصریح کرد: هنوز روزهای سخت آمریکا نرسیده و حوادث سختی پیش روی آمریکا و اسراییل است. آمریکا باید وضع بد خود را قبول کند و بیش از این به بشریت و مردم خود ظلم نکند.

اظهارات سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از آن منتشر شد که صبح روز یکشنبه (به وقت محلی) نیروی دریایی آمریکا از بروز حادثه در ناو آبی‌-خاکی «یواس‌اس بونهوم ریچارد» که در نزدیکی سواحل پایگاه دریایی سن‌دیگو لنگر انداخته بود، خبر دادند.

حادثه آتش سوزی در این ناو جنگی آمریکایی که حوالی ساعت 9:15 صبح به وقت محلی رخ داد، موجب شد تا 2 کشتی جنگی دیگر مجبور ترک پایگاه دریایی سن‌دیگو شوند.

بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی، مقامات آمریکایی هشدار داده اند که این دوزخ می تواند چندین روز دیگر ادامه یابد. منابع آگاه می گویند که همچنان صدای انفجارهای شدیدی از این کشتی شنیده می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها