کد خبر: 420196
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۹ ۰۷:۳۱:۵۴
| |

اجرای طرح قربانی مشارکتی برای کمک به نیازمندان

رویش همدلی عید قربان با هدف کمک به نیازمندان و مستضعفین کشور با عنوان طرح قربانی مشارکتی در روز عید سعید قربان برگزار می‌شود.

اجرای طرح قربانی مشارکتی برای کمک به نیازمندان
کد خبر: 420196
|
۱۳۹۹/۰۴/۲۹ ۰۷:۳۱:۵۴

اعتمادآنلاین| مهرداد سهیلی با اشاره به طرح رویش همدلی عید قربان که این طرح از سوی آیت‌الله عرافی مطرح شد و خوشبختانه مورد تایید اکثر مراجع قرار گرفت اظهار کرد: مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت‌های جهادی و حضور مردم در صحنه همواره بیاناتی را داشته‌اند. ما درصدد هستیم با توجه به شرایط خاص امسال و این‌که در عید قربان کمک‌های زیادی از سوی مردم به نیازمندان و مستضعفین صورت می‌گیرد یک توزیع عادلانه‌ای داشته باشیم، چرا که عید قربان یکی از اعیاد مهم و بزرگ در دین اسلام محسوب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح از مردم دعوت می‌کنیم که برای همکاری و اطلاعات بیشتر به وب سایت www. royesheghorban.ir مراجعه کنند تا در اجرای این طرح ما را یاری کنند. در این پویش قرار است در راستای بیانات مقام معظم رهبری و مراجع تقلید، قرارگاه حضرت مهدی (عج) و مجموعه فرهنگی - جهادی حضرت مهدی (عج) علاوه بر این‌که به قشر نیازمند و مستمندان رسیدگی می‌کنند در بحث قشر طلاب ضعیف کشور نیز حمایت‌هایی را داشته باشیم. طلاب مستضعف از طریق مدرسه‌های علمیه شناسایی شده‌اند که در این طرح آنها را یاری خواهیم کرد.

دبیر رویش همدلی عید قربان ادامه داد: این طرح در استان قم برگزار می‌شود و در حدود 10 شهر را تحت پوشش قرار می‌دهیم. ان‌شاء‌الله در روز عید غدیر نیز طرح اطعام و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان را داریم. از عید قربان تا عید غدیر نیز ویژه برنامه‌های خاصی برای این طرح داریم. همچنین آیت‌الله شبستری نیز از این طرح حمایت کردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها