کد خبر: 420731
|
۱۳۹۹/۰۴/۳۰ ۱۷:۱۰:۰۰
| |

استراماچونی به استقلال برمی‌گردد؟

آندره آ استراماچونی حاضر است با دریافت نیمی از مبلغ ذکر شده در قرارداد دو ساله اش با باشگاه استقلال به میز مذاکره برگردد و در صورت توافق، دوباره هدایت این تیم را بر عهده بگیرد اما سه مانع پیش پای استقلال است؛ دستور وزارت ورزش، وضعیت فعلی باشگاه و احتمالا دستمزد کلانی که مرد ایتالیایی طلب خواهد کرد.

استراماچونی به استقلال برمی‌گردد؟
کد خبر: 420731
|
۱۳۹۹/۰۴/۳۰ ۱۷:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| آندره آ استراماچونی حاضر است با دریافت نیمی از مبلغ ذکر شده در قرارداد دو ساله اش با باشگاه استقلال به میز مذاکره برگردد و در صورت توافق، دوباره هدایت این تیم را بر عهده بگیرد اما سه مانع پیش پای استقلال است؛ دستور وزارت ورزش، وضعیت فعلی باشگاه و احتمالا دستمزد کلانی که مرد ایتالیایی طلب خواهد کرد.


مدیریت باشگاه استقلال دنبال راه‌حلی برای خروج از بحران شکایت آندره آ استراماچونی است. افزایش نرخ ارز باعث شد مدیران استقلال که خوب می دانند توان پرداخت مطالبات مرد ایتالیایی و همکارانش را ندارند به فکر مذاکره با او و یک توافق تازه باشند.

خبری که روز گذشته درباره آخرین تماس تلفنی نماینده باشگاه استقلال با وکلای استراماچونی شنیدیم شاید امروز از سوی باشگاه استقلال تکذیب شود چرا که این تیم فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد اما در صحت خبر تردید نداریم و مطمئن هستیم روزی هر دو طرف از این مذاکره حرف خواهند زد.

برابر با شنیده‌های ما، نماینده باشگاه استقلال از وکلای استراماچونی پرسیده:

آیا مرد ایتالیایی حاضر است برای ادامه همکاری با استقلال به ایران برگردد؟

این شخص در واکنش به پاسخ وکیل استراماچونی که تمام اخبار ایران را رصد می کند و می داند طبق دستور وزارت ورزش که متولی هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است جذب سرمربی و بازیکن خارجی ممنوع شده، گفته است:

اگر ما بتوانیم از وزارت ورزش مجوز همکاری با استراماچونی را بگیریم آیا او مایل است به استقلال برگردد؟

گویا وکیل استراماچونی پاسخ داده:

ابتدا باید تکلیف این قرارداد دو ساله را روشن کنید. حداقل باید نیمی از این مبلغ را بپردازید تا موکل من آمادگی عقد یک قرارداد دو ساله جدید با مفاد جدید و قیمت جدید را داشته باشد.

باشگاه استقلال خوب می داند آندره آ استراماچونی دیگر حاضر نیست با دستمزد سالیانه 500 هزار دلار برای خودش و 200 هزار دلار برای دستیارانش به ایران برگردد. او تازه در تهران متوجه شد شفر قرارداد یک میلیون دلاری با استقلال داشت و با توجه به نتایجی که گرفته و طلبی که از استقلال دارد قطعا خواسته‌های مالی جدیدی برای بازگشت به استقلال خواهد داشت.

از نظر استراماچونی دیگر امکان بازگشت به آن قرارداد دو ساله وجود ندارد. برابر با شنیده‌های ما مرد ایتالیایی به مدیران استقلال پیغام داده آن‌ها در فیفا به پرداخت تمام دستمزد قرارداد دو ساله او و همکارانش محکوم می شوند و اگر قصد همکاری مجدد دارند باید حداقل نیمی از آن مبلغ را پرداخت کنند. شاید مدیران استقلال فقط برای آن که استراماچونی در پیگیری شکایت خود اندکی سست شود بحث همکاری دوباره با او را مطرح کرده باشند اما نیت باشگاه استقلال هرچه باشد، مرد ایتالیایی و همکارانش در حال فرستادن پالس‌های مثبت برای این باشگاه هستند.

به طور نمونه حرف‌های روز گذشته سباستین لتو، دستیار استراماچونی را مرور کنید. با سباستین لتو هم کلام شدیم. او در بخشی از گفتگو پاسخ جالبی به پرسش فرزام محمدعلیها مبنی بر امکان بازگشت استراماچونی به استقلال داد:

چیزی که من می خواهم از آن مطلع باشید این است که تمام صحبت‌های من و انتقاد ما از مدیران باشگاه استقلال مربوط به گذشته است؛ از تیم مدیریتی قبلی تا اعضایی که قبلا در استقلال حضور داشتند. صحبت‌های من در خصوص استقلال فعلی نیست. در خصوص سوال شما، البته که ما در ایران و استقلال دوران بسیار خوبی را سپری کردیم و ممکن است این اتفاق در آینده رخ دهد. کسی چه می داند، در زندگی هر اتفاقی ممکن است.

پس از تغییرات اساسی در کادر مدیریتی باشگاه استقلال، مدیران جدید برای برقراری ارتباط با آندره آ استراماچونی تلاش کرده‌اند. حتی از طریق واسطه، پیام‌هایی بین باشگاه و استراماچونی رد و بدل شد اما کار به مذاکرات مستقیم نکشید. با این وجود، تاکید‌های لتو بر نداشتن مشکل با مدیریت فعلی استقلال را می توان یک چراغ سبز و پالس مثبت واضح به احمد سعادتمند دانست.

البته سه مانع پیش پای استقلال است؛ دستور وزارت ورزش که می گوید با خارجی‌ها کار نکنید، وضعیت فعلی باشگاه که با فرهاد مجیدی قرارداد دارد و احتمالا دستمزد کلانی که مرد ایتالیایی طلب خواهد کرد.

منبع: طرفداری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها