کد خبر: 420844
|
۱۳۹۹/۰۴/۳۱ ۰۹:۵۳:۱۰
| |

عضو اتاق بارزگانی:

چند نرخی شدن باعث رانت و فساد می‌شود

عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: چند نرخی شدن باعث رانت و فساد می‌شود اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و باید به هر نحو شرایط را تسهیل کنیم. عدم ثبات باعث می‌شود سرمایه‌گذار به ایران نیاید.

چند نرخی شدن باعث رانت و فساد می‌شود
کد خبر: 420844
|
۱۳۹۹/۰۴/۳۱ ۰۹:۵۳:۱۰

اعتمادآنلاین| مهرداد عباد در جلسه امروز اتاق بازرگانی تهران اظهار داشت: بی‌ثباتی برای تصویب قوانین و بخشنامه‌ها باعث نابرابری در حوزه اقتصاد شده است. یک روز صادرات منع می‌شود یک روز تخصیص ارز ممنوع می‌شود با این رویه برخی کسب و کارها از بین می‌روند. کسانی که برای مشاغل خود برنامه‌ریزی کرده‌اند امکان فعالیت نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه اقتصاد دستوری جواب نمی‌دهد افزود: چند نرخی شدن باعث رانت و فساد می‌شود اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و باید به هر نحو شرایط را تسهیل کنیم. عدم ثبات باعث می‌شود سرمایه‌گذار به ایران نیاید.

این عضو اتاق بازرگانی تصریح کرد: سال گذشته قرار شد که قوانین تثبیت شود اما این اقدام صورت نگرفت قوانین خلق الساعه باعث رانت می‌شود. ارز 4200 تومانی باعث سلطان پروری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وقتی واردات کالا ممنوع می‌شود قاچاق افزایش می‌یابد.

وی تاکید کرد: زمان وضع قوانین ذینفعان باید حضور داشته باشند و نظرات خود را ابراز کنند در غیر این صورت شاهد مسائلی که اکنون وجود دارد خواهیم بود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها