کد خبر: 420994
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۵ ۰۷:۰۰:۰۰
| |

سید افضل موسوی، عضو حزب کارگزاران سازندگی، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

درآمدهای ارزی به دلیل تحریم‌‌ها افت زیادی پیدا کرده‌، چطور می‌توانیم توقع داشته باشیم که اقتصادمان هیچ مشکلی نداشته باشد؟

افضل موسوی گفت‌: جبهه اصلاحات به عنوان یکی از گروه‌های مهم و کارنامه‌دار عرصه سیاسی ایران این حق را دارد که نفرات شاخصش را وارد کارزار انتخاباتی کند. اینکه آنها در انتخابات 98 مجال عرض ‌اندام پیدا نکردند‌ دلیل نمی‌شود از این پس هم شانس رقابت جدی نداشته باشند.

درآمدهای ارزی به دلیل تحریم‌‌ها افت زیادی پیدا کرده‌، چطور می‌توانیم توقع داشته باشیم که اقتصادمان هیچ مشکلی نداشته باشد؟
کد خبر: 420994
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۵ ۰۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سرنوشت اصلاح‌طلبان به دلیل حمایت بی چون و چرا از حسن روحانی به دولت گره خورده است. از آنجا که غالب مردم دولت را مسبب محدودیت‌های معیشتی خود می‌دانند، اصلاح‌طلبان مملو از تردید به استقبال انتخابات 1400 خواهند رفت.

سید افضل موسوی، عضو حزب کارگزاران سازندگی، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در این باره اظهار داشت: این درست نیست که دولت را مقصر اصلی شرایط بد بدانیم. وقتی درآمدهای ارزی به دلیل تحریم‌‌ها افت زیادی پیدا کرده‌اند چطور می‌توانیم توقع داشته باشیم که اقتصادمان هیچ مشکلی نداشته باشد؟ همین الان اگر به آمارهای جهانی نگاهی بیندازیم، می‌بینیم ایران در مدیریت کرونا از 80 درصد دنیا بهتر عمل کرده است. پس مردم نباید به دولت نمره منفی بدهند.

این فعال اصلاح‌طلب در ادامه گفت: قویاً معتقدم جریان اصلاحات در شرایط عادی به استقبال انتخابات می‌رود. بعضی‌ها حمایت اصلاح‌طلبان از دولت را نشانه‌ای از شانس کم آنها در جلب نظر مردم قلمداد می‌کنند. این در شرایطی است که مقام معظم رهبری هم از دولت حمایتی همه‌جانبه دارند و اساساً‌ حمایت از دولت وظیفه همه است.

او توضیح داد: درباره اظهارنظر گروهی مبنی بر ناامیدی اصلاح‌طلبان برای معرفی نامزد اصلاح‌طلب باید گفت، ایجاد فضای منفی نه تنها مفید نیست بلکه ضررهای زیادی دارد. جبهه اصلاحات به عنوان یکی از گروه‌های مهم و کارنامه‌دار عرصه سیاسی ایران این حق را دارد که نفرات شاخصش را وارد کارزار انتخاباتی کند. اینکه آنها در انتخابات 98 مجال عرض ‌اندام پیدا نکردند‌ دلیل نمی‌شود از این پس هم شانس رقابت جدی نداشته باشند.

سید افضل موسوی در پایان صحبت‌هایش گفت‌: ایران کشوری است که گروه‌های سیاسی در انتخابات شانس خود را برای حضور در عرصه امتحان می‌کنند. اصلاح‌طلبان هم از این قاعده نیستند، اما اگر ناامیدی به سراغ‌شان بیاید طبیعی است که چاره‌ای جز حاشیه‌نشینی نخواهند داشت.

چکیده گفت‌وگو با سید افضل موسوی

جریان اصلاحات در شرایط عادی به استقبال انتخابات می‌رود.

ایران در مدیریت کرونا از 80 درصد دنیا بهتر عمل کرده است.

حمایت از دولت وظیفه همه است.

اگر اصلاح طلبان ناامید شوند طبیعی است که چاره‌ای جز حاشیه‌نشینی نخواهند داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها