کد خبر: 421360
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۳ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

گرفتاری شخصیت‌های جهانی در رسوایی اپستین همچنان ادامه دارد

رسوایی سوءاستفاده جنسی از نوجوانان پای بسیاری از شخصیت‌های بزرگ جهانی را به این پرونده کشانده است. این در حالی است که حتی با حلق‌آویز شدن جفری اپستین، دلال اصلی آن، این رسوایی هنوز به پایان نرسیده است.

گرفتاری شخصیت‌های جهانی در رسوایی اپستین همچنان ادامه دارد
کد خبر: 421360
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۳ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رسوایی سوءاستفاده جنسی از نوجوانان پای بسیاری از شخصیت‌های بزرگ جهانی را به این پرونده کشانده است. این در حالی است که حتی با حلق‌آویز شدن جفری اپستین، دلال اصلی آن، این رسوایی هنوز به پایان نرسیده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، با وجود مختومه شدن پرونده افشاگری‌ها از طریق بستن دهان اپستین، امروز نوبت به گیلین مکسول دوست او رسیده است که از سلولش در زندان دست به افشاگری بزند و شخصیت‌های مختلف جهانی را به تکاپو بیندازد.

همین امر باعث شد دونالد ترامپ هم راجع به اخبار مربوط به این زن معروف بریتانیایی اظهارنظر کند و در یکی از نشست‌های مطبوعاتی خود که در خصوص مبارزه با بحران ویروس کرونا برگزار شده بود، برای گیلین مکسول آرزوی موفقیت کند.

رئیس‌جمهور آمریکا با وجود انتشار تصاویر متعددی از او با اپستین و مکسول ادعا کرد شناخت کاملی از این زن ندارد اما برایش آرزوی موفقیت می‌کند.

ترامپ همچنین مدعی شد هیچ‌گونه اطلاعی در مورد ارتباط شاهزاده اندرو با این پرونده ندارد.

این سخنان در حالی بیان می‌شود که مکسول تهدید کرده ویدئوهایی از دوربین‌های مداربسته در اختیار دارد که بیانگر حضور شاهزاده اندرو برادر ولیعهد بریتانیا در چنین سوءاستفاده‌هایی است.

یکی از دوستان سابق مکسول به روزنامه «سان» خبر داد که مکسول با افتخار در جمعی به آنها گفته بود چگونه هنگام ارتکاب این جنایات فیلم تهیه می‌کرده‌اند.

از سوی دیگر این رسوایی پای نخست‌وزیر سابق رژیم اسرائیل را هم به این پرونده کشانده است.

گرچه ایهود باراک نخست‌وزیر سابق و وزیر دفاع اسرائیل همچون دیگر شخصیت‌ها اتهامات مربوط به سوءاستفاده جنسی از دختران نابالغ را تکذیب می‌کند، اما ادعای مکسول مبنی بر در اختیار داشتن تصاویر ویدئویی، او را در شرایط بغرنجی قرار داده است.

شبکه 12 تلویزیون رژیم اسرائیل هم طی گزارشی در این باره خبرداد، ایهود باراک تا به امروز تفسیر دقیقی از دلایل دریافت چند میلیون دلار از صندوق ویکسنر- که جفری اپستین حامی مالی آن بود- به مسئولان ذی‌ربط ارائه نکرده است تا در کنار انتشار تصاویر او در حین ورود و خروج به منزل این میلیاردر نام نخست‌وزیر اسبق اسرائیل نیز همچنان در این رسوایی پررنگ باقی بماند.

آخرین شخصیتی که پایش به این رسوایی باز شده محمد بن‌سلمان ولیعهد عربستان است.

یک روزنامه‌نگار انگلیسی که با اپستین گفت‌وگو کرده بود خبر داد، او بارها به داشتن ارتباط با محمد بن‌سلمان ولیعهد عربستان و البته محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی افتخار کرده است.

ادوارد جای (Edward Jay) عنوان کرد: در یکی از گفت‌وگوهایی که با اپستین داشتم دیوارهای کاخش مزین به تعدادی از تصاویر بن‌سلمان و بن زاید بود.

او که با روزنامه «سان» گفت‌وگو می‌کرد نظرش را راجع به نحوه دستیابی اپستین به این ثروت چنین بیان کرد: شاید او در مورد روش دستیابی‌اش به این ثروت حقیقت را می‌گفته و شماری از افراد ثروتمند و صاحب نفوذ متقاعد شده بودند که باید این پول‌ها را به او بدهند.

به نوشته این روزنامه، ‌این مساله می‌تواند اشاره‌ای به حضور برخی از افراد بسیار مشهور در شبکه اپستین باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها