کد خبر: 421954
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۵ ۰۸:۴۸:۳۹
| |

لبنان و سوریه مسئول مستقیم انجام هر عملیاتی از خاک خود هستند

وزرای جنگ و امور خارجه دولت اسرائیل درباره پیام تحویل داده شده تل‌آویو به حزب‌الله لبنان توسط سازمان ملل توضیحاتی ارائه کردند.

لبنان و سوریه مسئول مستقیم انجام هر عملیاتی از خاک خود هستند
کد خبر: 421954
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۵ ۰۸:۴۸:۳۹

اعتمادآنلاین| به نقل از شبکه خبری المیادین، گابی اشکنازی، وزیر امور خارجه اسرائیل در سخنانی با اشاره به پیام ارسال شده توسط این رژیم برای حزب‌الله لبنان، اظهار کرد: نمی خواهم وارد جزئیات شوم، ما آنچه را که باید ارسال می‌کردیم را ارسال کردیم.

وی در این باره افزود: نهاد امنیتی تمامی اقدامات لازم را در چنین اتفاقاتی اتخاذ خواهد کرد.

اشکنازی گفت وزیر امنیت ملی معتقد است لبنان و سوریه مسئولیت هر گونه اقدامی از خاک این کشورها هستند.

در همین حال، بنی گانتس، وزیر جنگ اسرائیل نیز درباره این پیام هشدار داد: لبنان و سوریه مسئول مستقیم انجام هرگونه عملیاتی از خاک خود هستند.

گانتس همچنین نسبت به واکنش به هرگونه عملیات هجومی و یا اقدام علیه اسرائیل هشدار داد.

وزیر جنگ اسرائیل در ادامه خواستار افزایش سطح آمادگی نیروها در مرزهای شمالی اراضی اشغالی برای مقابله با هرگونه حمله احتمالی از سوریه و لبنان شد.

منابع اسرائیلی شنبه اعلام کردند، سازمان ملل پیامی اسرائیلی را درباره شهادت علی کامل محسن به حزب‌الله لبنان رسانده‌ است. این منابع تاکید کردند، اسرائیل بعد از این‌که مطلع شده حزب‌الله تصمیم خود را برای اقدامی انتقام‌جویانه گرفته، تدابیری را در مرزهای شمالی اتخاذ کرده است.

منابع به خبرنگار المیادین گفتند، فحوای پیام اسرائیل این است که تل‌آویو، علی محسن را نمی‌شناخت و قصد کشتن او را نداشته است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها