کد خبر: 422205
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۶ ۰۸:۱۷:۳۰
| |

جانشین معاون آماد و پشتیبانی نیروی انتظامی:

اقلام بهداشتی مورد نیاز مراکز آموزشی ناجا تامین می‌شود

جانشین معاون آماد و پشتیبانی نیروی انتظامی گفت: سلامت کارکنان در شرایط فعلی یک ضرورت است، و نیازمندی رده‌ها به ماسک برابر پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل تامین شده و این انتظار از رده‌های نیروی انتظامی وجود دارد که اقلام به موقع در اختیار کارکنان قرار گیرد.

اقلام بهداشتی مورد نیاز مراکز آموزشی ناجا تامین می‌شود
کد خبر: 422205
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۶ ۰۸:۱۷:۳۰

اعتمادآنلاین| سردار رضا فریبا جانشین معاون آماد و پشتیبانی ناجا گفت: با توجه به پروتکل بهداشتی تصویبی در قرارگاه بهداشت و درمان امام رضا (ع) در ناجا و تقسیم بندی کارکنان در گروه های مختلف تامین و توزیع ماسک مورد نیاز کارکنان ناجا اعم از پایور و وظیفه برابر پروتکل ها و به صورت مستمر تامین و بین رده های ناجا توزیع می شود.

وی ادامه داد: نیازمندی رده ها به ماسک برابر پروتکل های بهداشتی به صورت کامل تامین و واگذار شده و این انتظار از رده های ناجا وجود دارد که اقلام به موقع در اختیار کارکنان قرار گیرد و از کارکنان نیز در خواست می شود که با توجه به تصویب ستاد مرکزی مبارزه با کرونا و مصوبات قرارگاه امام رضا (ع) حتما در محیط کار و اماکن عمومی از ماسک استفاده کنند.

جانشین معاون آماد و پشتیبانی ناجا گفت: ماسک های تولید شده توسط معاونت آماد و پشتیبانی ناجا از نوع چهار لایه و قابل شست و شو بوده و در مدت زمان طولانی با توجه به دستورالعمل، قابل مصرف است.

سردار فریبا اضافه کرد: نیاز مراکز آموزش اعم از افسری، درجه داری و سربازی به اقلام بهداشتی به موقع تامین و در اختیار آنان قرار می گیرد و از این بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها