«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا | شوهردزدی در روز روشن چه عاقبتی دارد؟

دختری که با سوءاستفاده از بیماری فراموشی یک مرد جوان، او را از نامزد سابقش دور و به خود علاقه‌مند کرده بود در روز عروسی‌ با فاجعه‌آمیزترین غافلگیری عمرش مواجه شد.

دور دنیا | شوهردزدی در روز روشن چه عاقبتی دارد؟
کد خبر: 423046
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۸ ۱۷:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| دختری که با سوءاستفاده از بیماری فراموشی یک مرد جوان، او را از نامزد سابقش دور و به خود علاقه‌مند کرده بود در روز عروسی‌ با فاجعه‌آمیزترین غافلگیری عمرش مواجه شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه میرور خبر داد، این دختر 23ساله که تلاش کرده بود هر نوع امکان ارتباط بین این مرد جوان و نامزدش را قطع کند و او را تا آستانه ازدواج با خود پیش ببرد در آخرین لحظه و در حالی که در جشن عروسی منتظر رسیىن داماد بود، فاجعه‌آمیزترین خبر ممکن را شنید.

عروس در این باره گفت: اطلاع داشتم که نامزدم سه سال پیش بر اثر یک حادثه رانندگی حافظه‌اش را از دست داده، مادر او هم گفته بود که قبل از تصادف به دختری علاقه‌مند بوده و قصد ازدواج داشته است.

به نوشته این روزنامه بریتانیایی، همین شد که این دختر تمام تلاش خود را به کار بست تا ارتباط بین مرد جوان و نامزد سابقش را قطع و خود را به او نزدیک کند؛ تا اینکه در روز عروسی، نامزد سابق داماد با یک تلفن تمام حافظه او را بازگرداند. بنابراین مرد جوان چند ساعت قبل از عروسی موبایل خود را خاموش کرد و از این ازدواج گریخت، و در نتیجه رشته‌های عروس توطئه‌گر را پنبه کرد.

داماد فراری در آخرین پیامکی که برای عروس فرستاد نوشت: تو خیلی عالی بودی، اما من همچنان نامزدم را دوست دارم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها