کد خبر: 423693
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۰ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

مکزیک | بیمارستان اختصاصی رهبر کارتل مواد مخدر مکزیک کشف شد

رهبر یکی از بزرگ‌ترین کارتل‌های مواد مخدر در مکزیک، برای اینکه در صورت بیماری یا مجروح شدن نیازی به بستری شدن در بیمارستان‌های عمومی پیدا نکند، در نقطه‌ای دورافتاده برای خود بیمارستان اختصاصی احداث کرد.

مکزیک | بیمارستان اختصاصی رهبر کارتل مواد مخدر مکزیک کشف شد
کد خبر: 423693
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۰ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رهبر یکی از بزرگ‌ترین کارتل‌های مواد مخدر در مکزیک، برای اینکه در صورت بیماری یا مجروح شدن نیازی به بستری شدن در بیمارستان‌های عمومی پیدا نکند، در نقطه‌ای دورافتاده برای خود بیمارستان اختصاصی احداث کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌ها خبر دادند، «نمیسیو اوسجویرا سروانتس» (Nemesio Oseguera Cervantes) معروف به «ال منچو» (El Mencho) یکی از سرشناس‌ترین رهبران کارتل‌های قاچاق مواد مخدر در مکزیک دست‌به‌کار احداث بیمارستانی در محل اقامت خود شد تا او، اعضای کارتلش و ساکنان محلی منطقه‌ای که در آن پناه گرفته است در آن مورد معالجه قرار گیرند.

این مرد 54ساله که از نارسایی کلیه و چند بیماری خطرناک دیگر رنج می‌برد، نیازمند خدمات پزشکی مستمر است و با وجود شرایط جسمی خطرناکش، به دلیل اینکه تحت تعقیب قرار دارد قادر به بستری شدن در بیمارستان‌های کشور نیست، از این رو تصمیم گرفت در یکی از مخفیگاه‌های کوهستانی‌اش در مکزیک بیمارستانی بنا کند.

روزنامه یونیورسال مکزیک با استناد به گزارش سرویس‌های اطلاعاتی نوشت، بیمارستان اختصاصی ال منچو در منطقه‌ای دوردست که تنها حدود 200 نفر سکنه دارد در 50 کیلومتری شهر «ویلا بوریفیکاسیون» در ایالت خالیسکو در مرکز مکزیک واقع است.

به نوشته این روزنامه، گرچه هیچ کسی انتظار ندارد در این منطقه بسیار دورافتاده یک بیمارستان مجهز بیابد، اما به دلیل حضور و فعالیت کارتل «CJNG» این بیمارستان مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها