کد خبر: 423782
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۳ ۱۱:۴۵:۵۸
| |

قوانین جدید کویت برای سفر به این کشور

اداره کل هواپیمایی کویت یکشنبه شب شروط جدیدی را برای مسافران 31 کشور که از ورود به کویت در سایه دستورالعمل‌های مسئولان درمانی جهت جلوگیری از شیوع کرونا ویروس ممنوع شده‌اند، اعلام کرد.

قوانین جدید کویت برای سفر به این کشور
کد خبر: 423782
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۳ ۱۱:۴۵:۵۸

اعتمادآنلاین| به نقل از خبرگزاری رسمی کویت (کونا)،‌ اداره هواپیمایی کویت اعلام کرد که اجازه ورود افراد غیر کویتی‌ از این کشورها را نمی‌دهد، چه سفر آنها به صورت مستقیم از آن کشورها انجام شده باشد چه از طریق سفرهای ترانزیتی از یک کشور دیگری که آن کشور شامل این تصمیم ممنوعیت ورود نباشد؛ مگر آنکه شخص 14 روز در کشوری که از آن می آید، بماند.

در این بیانیه آمده است، فرد مسافر باید 14روز در کشور غیر ممنوع بماند تا آزمایش عدم ابتلا به کرونا را بدهد و گواهی مبنی بر مبتلا نشدن به این بیماری را ارائه دهد و این امر نباید بیشتر از 72 ساعت از زمان نمونه گیری تا تاریخ ورود به کشور انجام شود.

روز شنبه، هواپیمایی کویت از ممنوعیت ورود به این کشور از 31 کشور تا اطلاع ثانوی بنا به دستورالعمل‌های صادره از مسئولان محلی خبر داد. این تصمیم شامل هند، چین، برزیل، کلمبیا، ارمنستان، ایران، بنگلادش، فیلیپین، سوریه، اسپانیا، سنگاپور، بوسنی و هرزگوین و سریلانکا می‌شود.

کشورهای نپال، عراق، مکزیک، اندونزی، شیلی، پاکستان، مصر، لبنان، هنگ کنگ، ایتالیا، مقدونیه شمالی، مولداوی، پاناما، پرو، صربستان، مونته نگرو، جمهوری دومینیکن و کوزوو مشمول این تصمیم کویت هستند.

کویت حدود 67 هزار ابتلا به کرونا و بیش از 400 مورد فوتی را ثبت کرده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها