کد خبر: 424098
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۴ ۱۳:۴۰:۲۰
| |

امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع:

رزمندگان در هر فضایی که نیاز داشته باشند دستشان پر است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز در هر زمینه‌ای که رزمندگان عزیزمان در نیروی هوایی، پدافند موشکی، جنگ الکترونیک و در هر فضایی که نیاز داشته باشند دستشان پر است و با تمام وجود از آنان حمایت می‌کنیم که بتوانند از ملت عزیزمان و ملت‌هایی که به دنبال امنیت هستند حمایت کنند.

رزمندگان در هر فضایی که نیاز داشته باشند دستشان پر است
کد خبر: 424098
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۴ ۱۳:۴۰:۲۰

اعتمادآنلاین| وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز در هر زمینه‌ای که رزمندگان عزیزمان در نیروی هوایی، پدافند موشکی، جنگ الکترونیک و در هر فضایی که نیاز داشته باشند دستشان پر است و با تمام وجود از آنان حمایت می‌کنیم که بتوانند از ملت عزیزمان و ملت‌هایی که به دنبال امنیت هستند، حمایت کنند تا بتوانیم ریشه ظلم و جنایت را در این منطقه و جهان از بین ببریم.

امیر سرتیپ حاتمی که در مراسم افتتاح سراسرنمای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سخن می‌گفت، اظهار کرد: در این نمایشگاه با دو موضوع به خوبی آشنا می‌شویم. از یک‌طرف با عزم، اراده، خباثت و جنایت‌های بسیار بزرگ دشمنان که نشان می‌دهد برای منطقه برنامه بزرگی داشتند و می‌خواستند ناامنی را در این منطقه برای ده‌ها و صدها سال نهادینه کنند.

وی افزود: در این نمایشگاه، رزمندگان عزیز مقاومت با فرماندهی دلاورانه و شجاعانه سردار شهید سلیمانی و البته پشتیبانی کامل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و صنایع دفاعی آشنا خواهند شد. شجاعتی که به واسطه آن توانستند در مقابل همه کفر و همه کسانی که پول، سلاح و جنایتکاران‌شان را آورده بودند تا ناامنی را در منطقه ایجاد کنند ایستادگی کنند و به برکت خون شهدا و عزم و همت رزمندگان و پشتیبانی همه‌جانبه این اتفاق رخ نداد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها