کد خبر: 425635
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ۱۸:۳۰:۰۰
| |

سیدحسن رسولی، عضو هیات‌مدیره بنیاد باران:

ساختمان بنیاد باران متعلق به بنیاد مستضعفان نیست + عکس

عضو هیات‌مدیره بنیاد باران در واکنش به اظهارات رییس بنیاد مستضعفان درباره ملک مؤسسه باران در توییتر خود نوشت: این ساختمان متعلق به بنیاد مستضعفان نیست و استیجاری است.

ساختمان بنیاد باران متعلق به بنیاد مستضعفان نیست + عکس
کد خبر: 425635
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ۱۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدحسن رسولی، عضو هیات‌مدیره بنیاد باران در واکنش به اظهارات رییس بنیاد مستضعفان درباره ملک مؤسسه باران، نوشت: این ساختمان متعلق به بنیاد مستضعفان نیست و استیجاری است.

سیدحسن رسولی در پاسخ به اظهارات سید پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان مبنی بر اینکه «ملک مؤسسه باران قبل از حضور من در بنیاد مستضعفان تخلیه شده بود و بعد از شیوع کرونا با همکاری وزارت بهداشت و درمان آنجا را تبدیل به محلی برای قرنطینه بیماران کرونایی کردیم و الان هم در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته است»، روز سه‌شنبه در حساب توییتری خود نوشت: از ابتدای تأسیس مؤسسه آزادی، رشد و آبادانی ایران (بنیاد باران) در سال 1384، ‌ افتخار همکاری و عضویت در شورای‌عالی و هیأت مدیره آن را داشته و دارم، هنوز هم اسناد مالی بنیاد را امضاء می‌کنم.

رسولی

عضو هیات مدیره بنیاد باران ادامه داد: ساختمان بنیاد طی 15سال اخیر نه متعلق به بنیاد مستضعفان بلکه استیجاری بوده و هست. یک ریال از هیچ دولتی نیز کمک دریافت نکرده ایم. در مقطعی برای تأمین هزینه‌های آب، برق و... از برخی اعضاء مبلغ یک میلیون تومان قرض گرفته‌ایم که تاکنون بازپرداخت نشده است.

رسولی خطاب به رییس بنیاد مستضعفان خاطرنشان کرد: انتظار دارم وی نسبت به اصلاح گفته خلاف واقع خویش، حسب وظیفه شرعی و اخلاقی اقدام کند.

رسولی

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها