کد خبر: 425941
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۴ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

محمدرضا خلعتبری، هافبک شهرخودرو، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

بختیاری‌زاده بدشانس است / می‌توانیم سهمیه آسیایی بگیریم

هافبک شهرخودرو گفت: از زمانی ‌که بختیاری‌زاده به شهرخودرو ملحق شد کمی بدشانس بود؛ مثلاً در بازی با نفت آبادان ما جلو بودیم ولی در دقیقه 92 گل خوردیم. در بازی با سایپا و تراکتور هم باید برنده از زمین خارج می‌شدیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

بختیاری‌زاده بدشانس است / می‌توانیم سهمیه آسیایی بگیریم
کد خبر: 425941
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۴ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ترنم کشاورز - محمدرضا خلعتبری، بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در خصوص بازی با استقلال گفت: از قبل هم می‌دانستیم بازی بسیار سختی مقابل استقلال خواهیم داشت زیرا استقلال تیمی بود که شانس بسیار زیادی برای گرفتن سهمیه آسیایی داشت، ما هم برای اینکه بتوانیم در این کورس بمانیم باید برنده می‌شدیم. اتفاقاً بازی را خیلی خوب شروع کردیم به گل هم رسیدیم ولی متاسفانه در نیمه دوم گل اول استقلال آفساید بود و پنالتی هم به عقیده کارشناسان داوری اصلاً پنالتی نبود. متاسفانه اشتباهات داوری خیلی به تیم ما صدمه زد. در این بازی آقای کاویانی اشتباهی نداشت، بلکه کمک‌داور ایشان به اشتباه هم پنالتی و هم صحنه گل آفساید را صحیح اعلام کرد. تیم ما شایستگی گرفتن سه امتیاز این بازی را داشت و می‌توانست وضعیت بهتری در جدول داشته باشد ولی بازی به خاطر اشتباهات داوری به تساوی کشیده شد و ما نتوانستیم برنده از زمین خارج شویم.

آقای پاس گل تاریخ لیگ برتر درباره این عنوان خود گفت: تعداد پاس گل هایم را به طور دقیق نمی‌دانستم. خدا را شکر در تمامی این سال‌ها که در سپاهان، ذوب آهن و شهرخودرو بازی کردم پاس گل‌های بسیار زیادی دادم که در آن مقطع توانست خیلی به تیم کمک کند.

هافبک شهرخودرو در مورد همبازی بودن با محمد قاضی ادامه داد: من با محمد در ذوب آهن و پدیده همبازی بودم به همین خاطر هم شناخت بسیار خوبی از هم داریم. قاضی بازیکن بسیار باتجربه و خوبی است و همیشه برای موفقیت تیم تلاشش را می‌کند. البته تیم ما در حال حاضر فورواردهای بسیار خوب دیگری مثل حسین مهربان و محمدرضا خراسانی را که بسیار جوان و آینده‌دار هستند در اختیار دارد. امیدوارم در بازی‌های بعدی هر کسی که در ترکیب تیم قرار می‌گیرد بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد.

خلعتبری در مورد کار کردن با سهراب بختیاری‌زاده گفت: متاسفانه از زمانی ‌که بختیاری‌زاده به شهرخودرو ملحق شد کمی بدشانس بود؛ مثلاً در بازی با نفت آبادان ما جلو بودیم ولی در دقیقه 92 گل خوردیم. در بازی با سایپا و تراکتور هم باید برنده از زمین خارج می‌شدیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. در بازی با استقلال هم باید 2-0 پیروز می‌شدیم ولی به دلیل اشتباهات داوری این اتفاق رخ نداد و بازی به تساوی کشیده شد؛ متاسفانه شانس آن‌طور که باید و شاید بخت با آقای بختیاری‌زاده یار نبود. اما ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا به تمامی نکاتی که ایشان به عنوان سرمربی به ما می‌گویند عمل کنیم و در آینده بتوانیم نتایج قابل قبولی بگیریم. معتقدم آقای بختیاری‌زاده مربی بسیار جوان و آینده‌داری است و بدون شک می‌تواند در شهرخودرو موفق باشد.

او در پاسخ به این سوال که شهرخودرو چقدر برای کسب سهمیه آسیایی شانس دارد گفت: ما همچنان برای کسب سهمیه آسیایی شانس داریم. بازی بعدی ما مقابل سپاهان است که باید حتماً در آن پیروز شویم. اگر در بازی با استقلال سه امتیاز را می‌گرفتیم، اکنون شانس بسیار بالایی داشتیم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد. این‌طور هم نیست که بخواهیم بگوییم شهرخودرو شانسی برای کسب سهمیه ندارد، چراکه تمامی بازیکنان و مجموعه تیم از جان و دل مایه می‌گذارند تا شهرخودرو با گرفتن نتایج عالی جایگاه بالاتری در جدول به دست آورد و موفق به کسب سهمیه آسیایی شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها