کد خبر: 426430
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۵ ۱۴:۵۷:۱۵
| |

سهیل مهدی:

برای تعویق بازی‌ها ستاد مبارزه با کرونا باید ابلاغ بدهد

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: در این دو هفته بحث همزمانی بازی‌ها مطرح است. تحت این شرایط ستاد مبارزه با کرونا باید ابلاغ بدهد بازی به تعویق بیفتاد یا خیر.

برای تعویق بازی‌ها ستاد مبارزه با کرونا باید ابلاغ بدهد
کد خبر: 426430
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۵ ۱۴:۵۷:۱۵

اعتمادآنلاین| سهیل مهدی در مورد برگزاری مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: تا این لحظه مشکلی وجود نداشته، با همکاری باشگاه‌ها، هیات‌ها، پلیس، ایفمارک و ستادمبارزه با کرونا در فوتبال کار را پیش می‌بریم. خوشبختانه هجمه کرونا هم به حداقل رسیده، ابتلایی نداشتیم در هفته‌های اخیر و ان‌شاالله به همین صورت باشد تا مسابقات را به همین خوبی اتمام برسانیم.

وی در مورد اینکه اگر در هفته‌های اخیر کسی مبتلا شود چکار می‌کنند، عنوان کرد: قائدتا مطابق پروتکل عمل می‌کنیم. در این دو هفته بحث همزمانی بازی‌ها مطرح است. تحت این شرایط ستاد مبارزه با کرونا باید ابلاغ بدهد بازی به تعویق بیفتاد یا خیر. اگر در شرایط حاد باشد تابع تصمیمات آن‌ها هستیم. البته در این هفته که امروز برگزار می‌شود مبتلایی نداشتیم و فقط هفته آخر می‌ماند.

مهدی در مورد اینکه آیا فینال جام حذفی دو-سه روز بعد از مرحله نیمه‌نهایی برگزار می‌شود، گفت: نمی‌توانیم دوسه روز بعد برگزار کنیم چون تیم ها باید استراحت منطقی پشت سربگذارند. بعد از آن هم ایام شهادت سیدالشهدا(ع) را داریم. از هشتم شهریور آن طرف‌تر می‌رود. بعد از آن اردوی تیم ملی است و نیاز به برگزاری جلسه با سرمربی تیم ملی داریم. تشخیص با او است. ممکن است به ما کمک کند و تابع نظراتش هستیم. اگر کمکمان کند از او تشکر می‌کنیم و می‌توانیم فینال را برگزار کنیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد افشای قرارداد دیاباته و بشار رسن عنوان کرد: ‌این مساله به مدیریت قراردادها در باشگاه‌ها مربوط می‌شود. سازمان لیگ حداقل در 10سال اخیر در مورد مدارک و صورت حساب‌های باشگاه‌ها امانتدار بوده است. جابه‌جایی‌ها باشگاه‌ها را متزلزل کرده است. کار اشتباهی بوده که انجام شده و از طرف ما هم قابل نقد است. امیدواریم در آینده کمتر اتفاق بیفتد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها