کد خبر: 427339
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۹ ۱۱:۰۷:۴۹
| |

عضو کیمیسون امورداخلی کشور:

ورزش در جزیره‌ای جداگانه به سر می‌برد

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس گفت: ورزش در این کشور در جزیره ای جداگانه به سر می برد و هر قراردادی که می خواهند می بندند. دستگاه های نظارتی چکار می کردند زمانی که این قرارداد منعقد شد؟

ورزش در جزیره‌ای جداگانه به سر می‌برد
کد خبر: 427339
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۹ ۱۱:۰۷:۴۹

اعتمادآنلاین| یک عضو کیمیسون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد که اگر پول برای پرداخت پاداش فرهنگیان و رفع مشکلات در سایر حوزه های اساسی کشور وجود ندارد در حوزه ورزش چگونه قراردادهای میلیاردی بسته می شود؟

محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: حقوق فرهنگیانی که قبل از مهر سال 98 بازنشسته شده اند با فرهنگیانی که بعد از مهر 98 بازنشسته شده اند تفاوت زیادی دارد و این به نوعی تبعیض در حق معلمانی است که 30 سال تحت شرایط یکسان زحمت کشیده اند. همچنین پاداش بازنشستگان فرهنگیان به گذشت یک سال هنوز پرداخت نشده است و باید دراین زمینه تسریع شود.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر پولی برای پاداش فرهنگیان وجود ندارد پس چطور قراردادی با این مبلغ در فوتبال بسته شده است؟ چرا اجازه می دهید حق مردم به جیب آدم های مفت خور برود؟

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس تصریح کرد: گویا ورزش در این کشور در جزیره ای جداگانه به سر می برد و هر قراردادی که می خواهند می بندند. دستگاه های نظارتی چکار می کردند زمانی که این قرارداد منعقد شد؟

وی در ادامه تاکید کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم روز به روز تشدید می شود. بنده پیشنهاد می کنم که دستگاه های نظارتی یک ماه به مرخصی بروند شاید حداقل وضعیت ثابت بماند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها