کد خبر: 427523
|
۱۳۹۹/۰۵/۳۰ ۰۹:۱۸:۰۱
| |

وزیر نفت:

فروش آنی نفت یعنی آنکه بتوانیم هر قدر می‌خواهیم اضافه نفت بفروشیم

وزیر نفت با بیان اینکه دولت بر فروش آنی نفت متمرکز شده است، گفت: فروش آنی نفت یعنی آنکه بتوانیم هر قدر می‌خواهیم اضافه نفت بفروشیم و کسی هم جلوی ما را از نظر داخلی و قانونی نگرفته است.

فروش آنی نفت یعنی آنکه بتوانیم هر قدر می‌خواهیم اضافه نفت بفروشیم
کد خبر: 427523
|
۱۳۹۹/۰۵/۳۰ ۰۹:۱۸:۰۱

اعتمادآنلاین| بیژن نامدار زنگنه در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه بهتر نیست دولت به جای تکیه بر پیش فروش بلندمدت نفت بر فروش آنی تمرکز کند، توضیح داد: در دولت بر فروش آنی نفت متمرکز شده است، درواقع فروش آنی نفت یعنی آنکه بتوانیم هر چقدر می‌خواهیم نفت اضافه بفروشیم و کسی هم جلوی ما را از نظر داخلی و قانونی نگرفته است و درآمد حاصل از نفت فروخته شده را به خزانه واریز می‌کنیم.

وزیر نفت درباره اینکه در بررسی ابهامات طرح عرضه نفت در بورس چه مسائلی باید مدنظر قرار گیرد، افزود: این موضوع در جلسه روز گذشته کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مورد بحث و بررسی‌هایی قرار گرفت و در پی ارائه توضیحات کارشناسی، بسیاری از نگرانی‌های نمایندگان رفع شد.

زنگنه با بیان اینکه نگاه مجلس در طرح فروش اوراق سلف نفتی کمک به وزارت نفت است، تاکید کرد: قرار است، مشکلات قانونی و جزییات این طرح در این چند روز در جلسه مشترک دیوان محاسبات، وزارت نفت، سازمان بورس و اوراق بهادار و کمیسیون برنامه و بودجه بررسی و حل شود زیرا قرار نیست کار خلاف قانونی انجام شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها