کد خبر: 428196
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۲ ۱۴:۴۳:۰۰
| |

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

سفر وزیر دفاع به روسیه نمایش اقتدار است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره سفر وزیر دفاع به روسیه گفت: سفر امیر حاتمی به روسیه بسیار مثبت ارزیابی می‌شود و چندی قبل در جریان جلسه‌ای که با وی داشتیم تأکید شد که وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران حتما باید به کشورهای هم پیمان سفر کند، چرا که این امر می‌تواند یک نمایش قدرت برای ایران تلقی شود.

سفر وزیر دفاع به روسیه نمایش اقتدار است
کد خبر: 428196
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۲ ۱۴:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| فدا حسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به سفر اخیر امیر حاتمی وزیر دفاع کشورمان به روسیه اظهار کرد: سفر امیر حاتمی به روسیه بسیار مثبت ارزیابی می‌شود و چندی قبل در جریان جلسه‌ای که با وی داشتیم تأکید شد که وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران حتما باید به کشورهای هم پیمان سفر کند، چرا که این امر می‌تواند یک نمایش قدرت برای ایران تلقی شود.

وی افزود: ما با روس‌ها مراودات زیادی از نظر دفاعی داشته و اهداف مشترکی را دنبال می‌کنیم، از طرفی هر دو کشور مورد تهدید آمریکا و ناتو هستند و این سفر برای ما اهمیت بسزایی دارد.

مالکی بیان کرد: کشورهای قدرتمندی که به علت زیاده خواهی‌های سران آمریکا مورد تحریم قرار می‌گیرند باید با یکدیگر اتحاد داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این سفر می‌تواند دستاوردهایی مانند تقویت بیشتر بنیه دفاعی دو کشور، مانورهای مشترک، پر کردن شکاف‌های احتمالی و همچنین توازن دانش و تکنولوژی درباره تسلیحات نظامی را به دنبال داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها