کد خبر: 428723
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۵ ۰۸:۴۷:۵۶
| |

شیرخشک 6 قلوهای البرزی تامین می‌شود

مشاور رییس سازمان بهزیستی کشور در امور زنان و مدیرکل توانمندسازی زنان و خانواده آخرین وضعیت 6 قلوهای تازه متولد شده در استان البرز را تشریح کرد.

شیرخشک 6 قلوهای البرزی تامین می‌شود
کد خبر: 428723
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۵ ۰۸:۴۷:۵۶

اعتمادآنلاین| فاطمه عباسی مشاور رییس سازمان بهزیستی کشور در امور زنان و مدیرکل توانمندسازی زنان و خانواد با اشاره به حمایتهای سازمان بهزیستی از 6 قلوهای تازه متولد شده در استان البرز اظهار کرد: در همان ساعات اولیه تولد 6 قلوها در یکی از بیمارستانهای استان البرز، همکاران ما در بهزیستی با والدین این نوزدان تماس گرفتند و از آنها حمایتهایی کردند.

وی افزود: در این راستا مبلغی به عنوان کمک هزینه از سوی سازمان بهزیستی به منظور حمایت از 6 قلوها به خانواده آنها پرداخت شد. همچنین یک سبد کالا و پوشک و شیرخشک با مشارکت خیران و سازمان بهزیستی به این خانواده ارائه شد.

مشاور رییس سازمان بهزیستی در امور زنان و مدیرکل توانمندسازی زنان و خانواده با بیان اینکه با بهزیستی استان البرز نیز مکاتبه ای صورت گرفت تا اسامی این فرزندان در سامانه ارمغان جهت برخورداری از شیر خشک یارانه ای و مستمری ماهانه ثبت شود، گفت: از این ماه خانواده 6 قلوها مستمری ماهانه دریافت می کنند که به طور کلی مبلغ مستمری چندقلوها 479 هزار تومان است.

عباسی ادامه داد: همچنین در حال رایزنی با دبیر ستاد مسکن مددجویان هستیم تا درصورت امکان برای موضوع مسکن آنها نیز اقداماتی صورت پذیرد.

وی افزود: سعی داریم که حمایت خیران را به عنوان حامی کودک جهت حمایت از چندقلوها جلب کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها