کد خبر: 428756
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۵ ۱۰:۰۸:۰۶
| |

عملکرد سازمان سنجش در برگزاری کنکور، زیر ذره‎‌بین کمیسیون آموزش مجلس

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت که کمیسیون آموزش بعد از تعطیلات مجلس در جلسه ای به بررسی عملکرد سازمان سنجش در برگزاری کنکور سراسری می پردازد.

عملکرد سازمان سنجش در برگزاری کنکور، زیر ذره‎‌بین کمیسیون آموزش مجلس
کد خبر: 428756
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۵ ۱۰:۰۸:۰۶

اعتمادآنلاین| محمد وحیدی نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نمایندگان مجلس بر اساس ماموریت رئیس مجلس برای نظارت بر روند برگزاری آزمون سراسری و رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی حاضر شدند که طبق گزارشات رسیده پروتکل ها تقریبا در بیشتر حوزه ها رعایت شده اند.

وی در توضیح مشاهدات خود گفت: بنده در حوزه های امتحانی شهرستان بجنورد حضور پیدا کردم، فاصله بین صندلی های داوطلبان بیش از دو متر رعایت شده بود و بعضا محل امتحان در سالن های ورزشی با سقف بلند بود. در ورودی محل آزمون هم ماسک و مواد ضدعفونی کننده و آب معدنی به صورت بسته های جداگانه توزیع شد، همچنین تب هر داوطلب چک می شد و سیستم تهویه هوا وجود داشت.

نماینده بجنورد یادآور شد: بنده چند سال در استان خراسان شمالی به عنوان مسئول برگزاری کنکور فعالیت می کردم، لذا با توجه به تجربه ام می توانم بگویم که پروتکل ها به خوبی رعایت شد. از همکارانم در چند استان دیگر هم شرایط را ارزیابی کردم که همه حکایت از رعایت پروتکل های بهداشتی بود.

وحیدی ادامه داد: گزارش نظارتی خود را به دفتر رئیس مجلس ارائه کردم و فرمی هم در همان محل آزمون پر شد. در نهایت هم کمیسیون آموزش قرار است در جلسه ای عملکرد سازمان سنجش در برگزاری کنکور سراسری را مورد ارزیابی قرار دهند.

مبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها