کد خبر: 428930
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۶ ۱۰:۰۷:۴۱
| |

چرا مشکل استخدامی قهرمان قایقرانی حل نشده است؟

علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی در مورد حل نشدن مسئله استخدام نصیری گفت: خودش میتواند گواهی دهد که هم فدراسیون و هم آقای صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک چندین مرتبه در این مورد مکاتباتی را انجام داده اند. آقای صالحی امیری با استاندار و شهردار زنجان و سازمان امور استخدامی تماس گرفته است اما به هر حال بحث استخدام کاغذ بازی هایی دارد.

چرا مشکل استخدامی قهرمان قایقرانی حل نشده است؟
کد خبر: 428930
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۶ ۱۰:۰۷:۴۱

اعتمادآنلاین| بهمن نصیری ملی پوش روئینگ و قهرمان آسیا، امید اول قایقرانی ایران برای کسب سهمیه المپیک محسوب می شود. نصیری که پس از بازی های آسیایی جاکارتا قصد ماندن در آذربایجان را داشت، سرانجام به ایران برگشت و تصمیم گرفت همچنان زیر پرچم ایران خود فعالیت حرفه اش را ادامه دهد اما در این میان یکی از مهمترین خواسته های او بحث استخدام بود تا بتواند از این طریق منبع درآمدی داشته باشد که تاکنون این مسئله حل نشده و در حد همان پیگیری باقی مانده است.

علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی در مورد حل نشدن مسئله استخدام نصیری بیان کرد: خودش میتواند گواهی دهد که هم فدراسیون و هم آقای صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک چندین مرتبه در این مورد مکاتباتی را انجام داده اند. آقای صالحی امیری با استاندار و شهردار زنجان و سازمان امور استخدامی تماس گرفته است اما به هر حال بحث استخدام کاغذ بازی هایی دارد و هر کدام هم می‌خواستیم استخدام شویم کلی مکاتبه انجام گرفت و زمان برد تا توانستم استخدام شویم.

او ادامه داد: قول پیگیری دادیم و فقط 4-5 مرتبه برای نصیری مکاتبه کرده ایم. البته پیگیر استخدام خیلی دیگر از عزیزان هم هستیم. هما حسینی هم که چندین سال است خداحافظی کرده، وقتی برای استخدامش مشکل پیش آمد پیگیر کار او هم بودیم و هنوز هم هستیم.

سهرابیان در مورد اینکه این نگرانی وجود دارد با تغییر دولت کار استخدام نصیری به مشکل برخورد کند، تاکید کرد: باید ملی فکر کنیم. تا زمانی که من هستم پیگیر این کار خواهم بود. دولت هم عوض شود کسی دیگر هم بیاید ایرانی است و نمی آید مکاتباتی که مربوط به دولت قبل بوده را کنسل می کند. بهمن نصیری ورزشکار عزیز ما است و پیگیر کار او خواهیم بود تا به نتیجه برسد. امیدوارم در همین دولت کار استخدامی او انجام شود و اگر هم نشد در دولت بعدی هم پیگیر کار او خواهیم بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها