کد خبر: 430135
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۲ ۱۳:۰۲:۳۱
| |

سرپرست کمیته داوران:

داوران خودشان باید تست کرونا بدهند

سرپرست کمیته داوران درباره تست کرونای داوران فوتبال ایران گفت: گرفتن چنین تست‌هایی از داوران برعهده سازمان لیگ و ایفمارک است. همچنین با توجه به این که داوران در شهرهای مختلف حضور دارند و به صورت متمرکز در یک مکان نیستند، ما دادن آزمایش را به خودشان واگذار کردیم.

داوران خودشان باید تست کرونا بدهند
کد خبر: 430135
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۲ ۱۳:۰۲:۳۱

اعتمادآنلاین| اسماعیل صفیری، سرپرست کمیته داوران در پاسخ به این سوال که چرا از آغاز مجدد لیگ تا الان تنها یک تست کرونا از داوران گرفته شده است، توضیح داد: اولا که گرفتن چنین تست‌هایی از داوران برعهده سازمان لیگ و ایفمارک است. همچنین با توجه به این که داوران در شهرهای مختلف حضور دارند و به صورت متمرکز در یک مکان نیستند، ما دادن آزمایش را به خودشان واگذار کردیم و به آن‌ها اعلام کردیم که در صورت پیدا شدن علائم این ویروس، می‌توانند به مراکز تحت قراداد فدراسیون بروند و رایگان تست بدهند.

صفیری درباره اعتراض داوران به انتخاب موعود بنیادی‌فر به عنوان داور فینال جام حذفی گفت: داوران در جایگاهی نیستد که بخواهند به این موضوع اعتراض کنند زیرا انتخاب داور هر بازی به عهده کمیته و دپارتمان است. موعود بنیادی‌فر هم داور شایسته‌ای است و حتی ناظر داوری فدراسیون معتقد است او در دیدار استقلال و سپاهان، اشتباهی نداشته است. برای او آرزوی قضاوت موفقی را در فینال می‌کنم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها