کد خبر: 430515
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۴ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

شاهزاده هری و مگان مارکل قرارداد چندساله با نت‌فلیکس امضا کردند

شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل یک قرارداد چندساله تولید محتوا با نت‌فلیکس امضا کرده‌اند.

شاهزاده هری و مگان مارکل قرارداد چندساله با نت‌فلیکس امضا کردند
کد خبر: 430515
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۴ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رویا دیانت- با عقد قرارداد تولید برنامه برای نت‌فلیکس و تحت این شراکت جدید، شاهزاده هری و مگان مارکل به تولید فیلم‌های مستند، فیلم سینمایی و سریال‌های فیلمنامه‌دار برای این پلتفرم نمایش آنلاین می‌پردازند. جزئیات بیشتر این شراکت در آینده مشخص خواهد شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، مگان و هری در بیانیه‌ای مشترک گفتند: «زندگی‌ ما، هم مستقل از یکدیگر و هم به عنوان یک زوج، به ما اجازه داده‌ تا قدرت روحیه انسانی را درک کنیم: قدرت شجاعت، مقاومت و نیاز به ارتباط برقرار کردن. از طریق کار با جوامع متنوع و محیط‌های متفاوت، و با هدف تاباندن نوری بر مردم و اهداف مختلف سراسر جهان، تمرکزمان بر خلق محتوایی خواهد بود که اطلاع‌رسانی می‌کند، اما امید هم می‌دهد.»

آنها اضافه کردند: «به عنوان زوجی که تازه صاحب فرزند شده‌اند، ساختن برنامه‌های الهام‌بخش خانوادگی هم برای ما مهم است و همچنین برای داستان‌سرایی قدرتمند از طریق لنزی حقیقی و قابل ارتباط اهمیت قائل هستیم.»

این در حالی است که اوایل امسال گزارش شده بود این زوج پس از نقل مکان به کالیفرنیا با استودیوهای مختلف هالیوودی ملاقات داشته‌اند. مارکل در آوریل به عرصه نمایش بازگشت و نریشن فیلم «فیل» را روایت کرد که یک مستند درباره طبیعت برای دیزنی بود.

تد ساراندوس مدیرعامل مشترک و مدیر ارشد تولید محتوای نت‌فلیکس گفت: «هری و مگان با صداقت، خوش‌بینی و رهبری خود الهام‌بخش میلیون‌ها نفر در سراسر جهان شده‌اند. ما بسیار افتخار می‌کنیم که آنها نت‌فلیکس را به عنوان خانه خلاق بعدی خود انتخاب کرده‌اند و هیجان‌زده‌ایم که با آنها داستان‌هایی را تعریف کنیم که می‌توانند باعث افزایش درک ما از مخاطبان سراسر جهان شوند.»

این قرارداد مشابه قراردادی است که میشل و باراک اوباما در سال 2018 امضا کردند. زوج اول سابق ایالات متحده فیلم «کارخانه آمریکایی» را تولید کردند که از فیلم‌های محبوب ساندنس بود و توانست برنده جایزه اسکار بهترین مستند شود. «شدن» که مستندی با تمرکز بر میشل اوباماست نیز اوایل امسال منتشر شد.

نت‌فلیکس همچنین در سال‌های اخیر مشارکت‌های گران‌قیمتی با شاندا رایمز خالق «آناتومی گری» و رایان مورفی خالق «داستان ترسناک آمریکایی» امضا و اجرا کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها