کد خبر: 430662
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۵ ۰۹:۵۱:۵۳
| |

رییس سازمان بسیج مستضعفین:

شهید سلیمانی یک مصلح جهانی بود

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حقیقتا شهید حاج قاسم سلیمانی یک مصلح جهانی بود و برای اینکه اصحاب جهل و تاریکی و دست پروردگان نظام سلطه امنیت ملت‎ها را خدشه دار نکرده و کلاس‎های درس را به هم نریزند؛ همه تلاش و توان خود را در قالب یک تفکر راهبردی و تحت مدیریت الهی ولایت فقیه به میدان آورد.

شهید سلیمانی یک مصلح جهانی بود
کد خبر: 430662
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۵ ۰۹:۵۱:۵۳

اعتمادآنلاین| سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» صبح امروز 15 شهریورماه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید و نواختن زنگ مهر «ایثار و شهادت» در گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: خداوند شهادت را به سردارِ سر به دار توحیدی اش عنایت فرمود تا مقام این انسان بزرگ و بی نظیر جاودانه بشود.

وی با اشار به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری «شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب و مدرسه درس آموز بود» افزود: در آغاز گام دوم انقلاب و در راستای تحقق بیانیه گام دوم سیدالشهدای جبهه مقاومت فاتحه الکتاب این گام محسوب می شود و اولین و مهم ترین عرصه، عرصه علم و دانش و شهادت است.

سلیمانی تصریح کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی در خارج از مرزهای ایران اسلامی اتفاق افتاد و به این معنی است که مبارزه و جهاد و دفاع این شهید امنیتی برای ایران اسلامی به ارمغان آورد که دشمنان هیچ گاه در طول سال های حضور این شهید در جبهه ها مقاومت که سکان فرماندهی و عَلَم جهاد و دفاع را در دست داشت نتوانسته و نمی توانستند به امنیت ملت ایران خدشه ای وارد کنند.

وی بیان کرد: کما اینکه بارها قصد شومی داشتند این شهید را در داخل کشور به شهادت برسانند اما همان امنیت به ارمغان آمده از جهاد و دفاع شهید سلیمانی مانع عملیاتی شدن آن نیت شوم می شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز امنیت پایداری در کشور ما از قبل جهاد و دفاع شهید سلیمانی به ارمغان آمده تا دانش آموزان ما سال تحصیلی جدید را که یک نیمسال آن در قرن جدید و در آغازین سال های گام دوم انقلاب است، با طیب خاطر و با آرامش و امنیت در سنگر علم و دانش به برداشتن گام های بلند و راهبردی برای ساختن ایران اسلامی آینده بپردازند؛ ایران اسلامی که خواهد توانست یک الگوی برتر و سازنده در جهان اسلام و در دنیای امروزی قلمداد شود.

وی اظهار کرد: دفاع و جهاد حاج قاسم سلیمانی دستاوردهای بسیار بزرگ و یک فهرست بلند و مطوّلی از دستاوردها را برای انقلاب اسلامی، ملت ایران، جهان اسلام و بشریت به دنبال داشته و همه بشریت از دستاوردهای این جهاد و دفاع بهره مند شدند.

سلیمانی اظهار کرد: حقیقتا شهید حاج قاسم سلیمانی یک مصلح جهانی بود و برای اینکه اصحاب جهل و تاریکی و دست پروردگان نظام سلطه امنیت ملت ها را خدشه دار نکرده، آسایش خانواده را به هم نزنند و کلاس های درس را به هم نریزند؛ همه تلاش و توان خود را در قالب یک تفکر راهبردی و تحت مدیریت الهی ولایت فقیه به میدان آورد و در کنار سایر رزمندگانی که با او همراه بودند، امنیتی را رقم زدند که امروز شاهد هستیم کشور عراق ثبات پیدا کرده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: عراق، سوریه و لبنان امن شد و امروز شاهد هستیم نظام سلطه در اتاق های توطئه و طرح ریزی خود هر زمان می نشینند، برآوردهای پیش روی آنها این است که ایران اسلامی چه نقشه ای برای ما دارد و انقلاب اسلامی چه طرحی برای در هم ریختن برنامه های ما دارد و این دستاورد بزرگ و راهبردی است که شهید سلیمانی برای ملت های دنیا و جهان اسلام و ملت ایران خلق کرد و آفرید.

وی اظهار کرد: همانطور که در دفاع مقدس دانش آموزان ما به عنوان افسران میدان نبرد وارد عرصه های مختلف شده و نقش آفرینی کرده و ملت ایران 36 هزار شهید دانش آموز و هزاران شهید فرهنگی و آموزگار تقدیم کرد تا در راهی که برای صلح و سعادت برگزیده است، در مقابل توطئه ها و حملات هجمه های نظام سلطه با اقتدار و عظمت به جلو برود و زمینه ساز ظهور ولی عصر(عج) باشد.

سلیمانی بیان کرد: در گام دوم انقلاب و تحقق بیانیه گام دوم دانش آموزان و معلمان در تسخیر قله های علم و دانش لحظه ای از تلاش و مجاهدت فروگذار نخواهند کرد.

وی اظهار کرد: امروز تداوم راه شهدای دانش آموز و دانش آموختگان مکتب حاج قاسم علم آموزی و دانش آموزی است. در حالی که کشور درگیر ویروس کرونا است، با تدبیر مسئولان قرار است با دقت همه پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در 41 سال گذشته موفقیت‎های ملت ایران ستودنی، افتخارآمیز و با عظمت است و قطعا این پیروزی ها به طور چشمگیرتر در گام دوم انقلاب تداوم پیدا خواهد کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها