کد خبر: 431770
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۹ ۱۵:۱۴:۴۰
| |

کشف 694 کیلو‌گرم مواد مخدر در میرجاوه

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی میرجاوه مطلع شدند و در عملیاتی موفق به کشف 694 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک شدند.

کشف 694 کیلو‌گرم مواد مخدر در میرجاوه
کد خبر: 431770
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۹ ۱۵:۱۴:۴۰

اعتمادآنلاین| فرمانده مرزبانی ناجا از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از یک تن تریاک طی دو عملیات جداگانه در منطقه مرزی میرجاوه و جکیگور خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی اظهارکرد: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی میرجاوه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و زمان برنامه‌ریزی شده برای انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران هنگ مرزی میرجاوه در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: با توجه به اتخاذ تاکتیک‌های عملیاتی مناسب از طرف مرزداران، سوداگران مرگ که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند با برجا گذاشتن محموله موادمخدر از محل متواری شدند و مرزداران موفق شدند 694 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

گودرزی به عملیات موفقیت‌آمیز دیگری توسط مرزداران استان نیز اشاره کرد و گفت: در عملیاتی جداگانه پس از چند شبانه‌روز کار اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی، مرزداران هنگ مرزی جکیگور توانستند درمنطقه مرزی مورتان ضمن توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا، 412 کیلو و 200 گرم تریاک را کشف کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس وی در پایان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان پرونده در دستور کار مرزداران قرار دارد، اظهارکرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی مرزبانی دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی‌بدیل مرزنشینان در دستاوردهای مرزبانی، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها