کد خبر: 432229
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۲ ۱۰:۰۵:۱۹
| |

یک سایت یونانی مدعی شد:

تراکتور، مشکل این روزهای احسان حالج صفی

انتقال احسان حاج صفی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به یونان همچنان با مشکل روبرو شده است و باشگاه تراکتور با کارشکنی مداوم اجازه خروج به این بازیکن نمی دهد.

تراکتور، مشکل این روزهای احسان حالج صفی
کد خبر: 432229
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۲ ۱۰:۰۵:۱۹

اعتمادآنلاین| انتقال احسان حاج صفی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به یونان همچنان با مشکل روبرو شده است و باشگاه تراکتور با کارشکنی مداوم اجازه خروج به این بازیکن نمی دهد. این در حالی است که احسان حاج صفی خود علاقه زیادی به حضور در یونان و بازی برای آریس دارد.

این اولین بار نیست که تراکتور ایران با کارشکنی اجازه رفتن به بازیکنانش نمی دهد و باعث مزاحمت می شود. فصل قبل نیز این باشگاه برای خروج سلیمی بازیکن خود مشکلات زیادی ایجاد کرد و این در حالی است که فدراسیون فوتبال ایران نیز طرف باشگاه را گرفته است و به بازیکن اهمیتی داده نشده است.

معلوم نیست وضعیت این بازیکن برای فصل بعدی رقابت ها به کجا کشیده خواهد شد و در نهایت آریس موفق به جذب این بازیکن که قبل‌تر در تیم های پانیونیوس و المپیاکوس بازی کرده است می شود یا خیر.

احسان حاج صفی موفق شد در اولین فصل همراه تراکتور قهرمانی در جام حذفی ایران را به دست بیاورد و در حالی که انتظار می رفت فردای آن روز با سفر به یونان معاینات پزشکی خود را انجام دهد موفق به خروج از ایران نشده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها