کد خبر: 432932
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۸ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا | پیشنهاد عجیب دورکاری برای کارمندان ثروتمند در سواحل مالدیو

کارمندان ثروتمند می‌توانند با پرداخت 23 هزار دلار برای یک هفته از یکی از جزایر مالدیو با ویوی دریا و بقیه خدمات جانبی دورکاری کنند.

دور دنیا | پیشنهاد عجیب دورکاری برای کارمندان ثروتمند در سواحل مالدیو
کد خبر: 432932
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۸ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کارمندان ثروتمند می‌توانند با پرداخت 23 هزار دلار برای یک هفته از یکی از جزایر مالدیو با ویوی دریا و بقیه خدمات جانبی دورکاری کنند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، سی‌ان‌ان اعلام کرد کشور مالدیو در آگهی‌هایی به ثروتمندان و کارمندان ثروتمند پیشنهاد کرد در مقابل 23 هزار دلار از خدمات دورکاری لاکچری بهره‌مند شوند.

در این گزارش آمده است، دفتری مشرف به اقیانوس با یک دستیار شخصی و ارائه تنقلات مستمر و خدمات لاندری رایگان شاید یک لیست غیرقابل باور باشد که هر کارمندی تصور آن را هم در دوره کاری خود نکند، اما این پیشنهادی است که سیاحتگاه «Workation Package» مالدیو آن را به کارمندانی که به دنبال دورکاری هستند پیشنهاد کرده است.

این سیاحتگاه که اول سپتامبر مجدداً بازگشایی شده است به گردشگران اجازه می‌دهد برنامه روتین کاری خود را تغییر دهند و برای 21 روز شرایطی متفاوت برای کارمندان در این مرکز حفاظت‌شده فراهم کند.

این دورکاری لاکچری و رؤیایی برای کارمندان کم‌هزینه هم نخواهد بود و آنها باید حدود 23 هزار و 250 دلار برای هر هفته پرداخت کنند.

گروه مدیریت این سیاحتگاه قول داده است افرادی که این خدمات را از آنها خریداری کنند به یک قرنطینه غیرقابل باور دست پیدا خواهند کرد.

این مرکز قول داد برای برطرف کردن نگرانی این گردشگران تمامی تدابیر لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از جمله مشروط کردن ورود مسافران به داشتن نتیجه آزمایش پی‌سی‌آر را لحاظ کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها