کد خبر: 433270
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۱۵:۰۰:۰۹
| |

دیدار عبدالله عبدالله با سفیر ایران در افغانستان

عبدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحه ای ملی افغانستان امروز چهارشنبه با بهادر امینیان، سفیر ایران در کابل دیدار و گفت وگو کرد.

دیدار عبدالله عبدالله با سفیر ایران در افغانستان
کد خبر: 433270
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۱۵:۰۰:۰۹

اعتمادآنلاین| رسانه های افغانستان روز چهارشنبه به نقل از یک خبرنامه دفتر سیاسی شورای عالی مصالحه ملی افغانستان اعلام کردند که دکتر عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه‌ی ملی با بهادر امینیان سفیر جمهوری اسلامی ایران در قصر سپیدار ملاقات کرد.

به گزارش خبرگزاری های بازتاب و نیز آوای افغانستان در این خبرنامه آمده است که در این دیدار سفیر ایران در کابل، از شروع گفت‌وگوهای صلح میان جمهوری اسلامی افغانستان و طالبان ابراز خرسندی کرد.

این گزارش حاکی است که امینیان در این خصوص اظهار داشت که جمهوری اسلامی ایران از صلح و ثبات پایدار در افغانستان پشتیبانی می‌کند.

بر پایه این خبرنامه، رییس شورای عالی مصالحه‌ ملی افغانستان نیز با اشاره به روند مذاکرات صلح بین افغان ها و آغاز آنها در دوحه قطر از پشتیبانی ایران، از روند صلح افغانستان سپاس‌گزاری کرد.


یادآوری می شود که چند روزی است که نمایندگان دولت افغانستان و گروه طالبان برای نخستین بار رو در روی هم درباره مسایل مورد مناقشه گفت و گو می کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها