«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ویروس کرونا | معضل جدید بریتانیا در سایه شیوع ویروس کرونا چیست؟

به گفته مسئولان بهداشتی بریتانیا در سایه شیوه‌نامه‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا معضل جدیدی دامنگیر جامعه این کشور شده و از این پس علاوه بر مشکلات بهداشتی و روانی این ویروس با معضلی به نام افزایش اعتیاد به مصرف مشروبات الکلی مواجه شده است.

ویروس کرونا | معضل جدید بریتانیا در سایه شیوع ویروس کرونا چیست؟
کد خبر: 433409
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۹ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| به گفته مسئولان بهداشتی بریتانیا در سایه شیوه‌نامه‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا معضل جدیدی دامنگیر جامعه این کشور شده و از این پس علاوه بر مشکلات بهداشتی و روانی این ویروس با معضلی به نام افزایش اعتیاد به مصرف مشروبات الکلی مواجه شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، خبرگزاری آلمان از لندن خبر داد، دانشکده سلطنتی روانپزشکی نسبت به افزایش شدید شمار معتادان به الکل ابراز نگرانی کرده است.

بر اساس آماری که کارشناسان به دست آورده‌اند شمار افرادی که به طور خطرناکی به مصرف الکل معتاد شده‌اند به بیش از 8.5 میلیون نفر رسیده است.

پزشکان بیم آن دارند که زیاده‌روی در مصرف مشروبات الکلی در دوره فاصله‌گذاری و شیوع ویروس کرونا بر بهداشت شهروندان طی سال‌های آینده تاثیر بگذارد.

تحقیقات این دانشگاه نشان می‌دهد شمار افرادی که بعد از شیوع ویروس کرونا مصرف مشروبات الکلی خود را افزایش داده‌اند 2 برابر و حتی بیشتر شده است.

به گفته کارشناسان شرایط قرنطینه، نگرانی از شیوع ویروس کرونا و بیکار شدن از علل اصلی این افزایش است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها