کد خبر: 434564
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۲ ۰۹:۳۰:۳۷
| |

مادر سیلوستر استالونه در گذشت

جکی استالونه، مادر سیلوستر استالونه بازیگر مشهور هالیوودی در سن 98 سالگی درگذشت.

مادر سیلوستر استالونه در گذشت
کد خبر: 434564
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۲ ۰۹:۳۰:۳۷

اعتمادآنلاین| جکی استالونه، ستاره شناس طالع بین و مادر «سیلوستر استالونه»، بازیگر مشهور هالیوود، روز دوشنبه در سن 98 سالگی درگذشت.

فرانک استالونه، برادر کوچکتر سیلوستر، این خبر را روز گذشته اعلام کرد و گفت که مادرش صبح همان روز جان خود را از دست داده است.

او در این باره گفت: جکی یک زن موفق بود. او هر روز ورزش می‌کرد. سرشار از جرات و نترس بود. او همانطور که دلش میخواست در خواب جان خود را از دست داده است؛ که دوست نداشتن اینچنین مادری سخت است. من ساعت‌ها در مورد دهه‌های 20 و 30 و 40 و جنگ جهانی دوم از او می‌پرسیدم و او برایم مثل درس تاریخ بود.

جکی استالونه علاوه بر آنکه به عنوان بازیگران سیلوستر، فرانک و تونی دالتو شناخته شود، در دهه 1990 به دلیل انتشار یک سری از کتاب‌های طالع بینی و به راه انداختن خط تلفن روانشناختی خود، به شهرت رسیده بود.

همچنین او در برنامه کشتی مربوط به سال 1980 با عنوان «G.L.O.W» حضور پیدا کرده بود که بعدا توسط نتفلیکس یک برنامه به همین نام و به صورت اقتباسی پخش شد.

جکی استالونه که نام اصلی او «ژاکلین فرانسیس لابوفیش» در نوامبر 1921، در واشنگتن متولد شده است. او در سال 1945 با فرانک استالونه پدر ازدواج کرد و تولد سیلوستر در سال 1946 و فرانک جونیور در سال 1950 حاصل ازدواج آن‌ها بود.

جکی استالونه در چندین برنامه گفتگو محور شامل «برنامه هاوارد استرن»، «اوپرا» «پخش زنده لری کینگ»، «برنامه نیمه شب با دیوید لترمن» و برنامه «گراهام نورتون» حاضر شده بود. او آخرین بار در سال 2005 به عنوان مهمان ویژه در برنامه «برادر بزرگتر سلبریتی» حاضر شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها