کد خبر: 434576
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۵ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ضدحمله ترامپ علیه بایدن چگونه خواهد بود؟

در سایه به صف شدن شمار قابل توجهی از مدل‌ها و برخی دیگر از زنان برای علنی کردن روابط نامشروع دونالد ترامپ، ظاهراً ستاد انتخاباتی ترامپ هم بیکار ننشسته و در تدارک تهاجمی مشابه علیه جو بایدن برآمده است.

ضدحمله ترامپ علیه بایدن چگونه خواهد بود؟
کد خبر: 434576
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۵ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در سایه به صف شدن شمار قابل توجهی از مدل‌ها و برخی دیگر از زنان برای علنی کردن روابط نامشروع دونالد ترامپ، ظاهراً ستاد انتخاباتی ترامپ هم بیکار ننشسته و در تدارک تهاجمی مشابه علیه جو بایدن برآمده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های عربی خبر دادند، از چندی پیش تلاش می‌شود اتهامات شوهر سابق جیل بایدن، همسر نامزد دموکرات‌ها، برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در رابطه با خیانت جیل به وی با جو بایدن به صدر اخبار آمریکا برسد.

بیل استیونسون (72ساله) می‌کوشد با حضور در رسانه‌های مختلف ادعا کند جیل در دوره‌ای که همسر او بوده با جو بایدن رابطه نامشروع داشته و به او خیانت کرده است.

این در حالی است که جیل و جو بایدن تاکید می‌کنند آنها مدت کوتاهی بعد از طلاق جیل از استیونسون با هم آشنا شده‌اند در حالی که جو نیز به تازگی همسر اولش را در یک تصادف رانندگی از دست داده بود.

او گفت قرار است به زودی کتابی در این باره منتشر کند.

سخنگوی همسر نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات نوامبر آینده ریاست جمهوری آمریکا حاضر به اظهارنظر در مورد مساله خیانت نشد و تنها اعلام کرد این جوسازی برای افزایش فروش کتاب صورت می‌پذیرد.

از سویی برخی از تحلیلگران این تلاش رسانه‌ای و انتشار کتاب را ضدحمله ترامپ علیه جو بایدن در سایه افزایش افشای رسوایی‌های اخلاقی‌اش در آستانه برگزاری انتخابات توصیف کرده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها