کد خبر: 436144
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۰ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

برنامه‌هایی که اسرائیل برای جیب اماراتی‌ها دارد!

گرچه همه نگاه‌ها به ابعاد امنیتی و نظامی توافق سازش میان اسرائیل و امارات متحده عربی دوخته شده است، صهیونیست‌ها برنامه ویژه‌ای برای شهروندان ثروتمند اماراتی تدارک دیده‌اند.

برنامه‌هایی که اسرائیل برای جیب اماراتی‌ها دارد!
کد خبر: 436144
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۰ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| گرچه همه نگاه‌ها به ابعاد امنیتی و نظامی توافق سازش میان اسرائیل و امارات متحده عربی دوخته شده است، صهیونیست‌ها برنامه ویژه‌ای برای شهروندان ثروتمند اماراتی تدارک دیده‌اند.

به گزارش اعتمادآنلاین، بلومبرگ به نقل از وزارت گردشگری اسرائیل خبر داد، برنامه‌هایی برای جذب صد هزار گردشگر اماراتی و افراد مقیم در این کشور تدارک دیده شده است.

به گفته این وزارتخانه، همه چیز کاملاً مهیاست تا بعد از پایان مشکلات مربوط به ویروس کرونا این برنامه به اجرا درآید و به تدریج نیز بر شمار گردشگران افزوده شود.

در مقابل اماراتی‌ها نیز برنامه‌های ویژه‌ای برای حضور صهیونیستها در خاک امارات (این بار با هویت اصلی خود) تدارک دیده و به تمامی مدیران هتل‌ها و آژانس‌های گردشگری برای این منظور آماده‌باش داده‌اند.

به نوشته برخی از رسانه‌های عربی، با وجود اینکه دولت امارات به تمامی هتل‌ها دستور داده غذای کوشر (غذای حلال یهودی) را در برنامه‌های غذایی خود بگنجانند، خبری از دستور مشابهی از سوی تل‌آویو برای استقبال از گردشگران اماراتی نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها