کد خبر: 438977
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۳ ۱۳:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

واکنش باشگاه پرسپولیس به خبر جدایی بشار رسن

بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس، شب گذشته با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد؛ این اتفاق باعث نگرانی دوستداران پرسپولیس شد و حواشی زیادی نیز برای تیم رقم زد.

واکنش باشگاه پرسپولیس به خبر جدایی بشار رسن
کد خبر: 438977
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۳ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس، شب گذشته با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد؛ این اتفاق باعث نگرانی دوستداران پرسپولیش شد و حواشی زیادی نیز برای تیم رقم زد. یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخ‌های پایتخت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد به این بازیکن نیاز دارد و از مدیران پرسپولیس خواست هر طور شده بشار را در پرسپولیس نگه دارند. بعد از این بود که بشار رسن پست جنجالی خود را پاک کرد تا شرایط کمی تغییر کند. در این میان اما باشگاه پرسپولیس می‌کوشد ثابت کند بشار با این تیم قرارداد دارد و نمی‌تواند قراردادش را فسخ کند.

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بشار رسن

بعد از صحبت‌های گل‌محمدی درباره بشار رسن و همچنین نگرانی هواداران این باشگاه که ظهر امروز (چهارشنبه) مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده بودند، باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این هافبک عراقی تحت قرارداد پرسپولیس است و نمی‌تواند این تیم را ترک کند.

در اطلاعیه‌ این باشگاه آمده: «با توجه به وصول گزارش‌هایی مبنی بر مذاکره یک باشگاه قطری با بشار رسن، هافبک عراقی تیم، اعلام می‌داریم این بازیکن تحت قرارداد رسمی و معتبر با باشگاه پرسپولیس است و هرگونه مذاکره، اغوا یا توافق با او خلاف قوانین و مقررات فیفا و در تناقض آشکار با حقوق قانونی پرسپولیس است.»

واکنش رسول‌پناه به جدایی بشار رسن

نگرانی گل‌محمدی و هواداران پرسپولیس باعث شد مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس هم به خبر جدایی بشار رسن واکنش نشان دهد. او درباره قرارداد بشار رسن با سرخ‌های تهرانی گفت: «بشار رسن بازیکن پرسپولیس است و بازیکن پرسپولیس می‌ماند. او با پرسپولیس قرارداد معتبر دارد. به او علاقه داریم، همان‌طور که او هم پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارد. باشگاه نیز به تعهدات قراردادی خود عمل کرده است. با توجه به تاکید کادر فنی روی حفظ او و اینکه علاوه بر تلاش پرسپولیس برای کسب پنجمین قهرمانی ‌پیاپی در لیگ برتر، بازی بسیار مهم فینال لیگ قهرمانان را در پیش داریم، باشگاه با جدایی این بازیکن صد درصد مخالف است.»

بشار رسن دیروز(سه‌شنبه) به باشگاه پرسپولیس رفته و با رسول‌پناه دیدار کرده بود. او بعد از دیدار با سرپرست پرسپولیس، اعلام کرد، فردا (یعنی امروز، چهارشنبه) تکلیفش با پرسپولیس روشن خواهد شد. او که به همراه پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافته پیشنهادهایی از لیگ ستارگان قطر دریافت کرده است. حالا باید منتظر ماند و دید بشار در پرسپولیس می‌ماند یا او هم مانند شجاع خلیل‌زاده، از قهرمان ایران و فینالیست آسیا جدا می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها