کد خبر: 439709
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۱۵:۱۳:۵۰
| |

احمد شریف، فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

اصلاح‌طلبان مسئولیت حمایت از دولت روحانی را تا به امروز قبول کردند

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری و نقش کارنامه دولت روحانی در آن گفت: عملکرد دولت روحانی در میزان اثرگذاری جریان اصلاح‌طلب در انتخابات سال آینده تاثیرگذار است و این موضوع اصلا قابل انکار نیست.

اصلاح‌طلبان مسئولیت حمایت از دولت روحانی را تا به امروز قبول کردند
کد خبر: 439709
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۱۵:۱۳:۵۰

اعتمادآنلاین| عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان گفت: اصلاح‌طلبان مسئولیت حمایت از دولت روحانی را تا به امروز قبول کردند و نقد‌های جدی هم نسبت به عملکرد او داشتند.


احمد شریف، عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری و نقش کارنامه دولت روحانی در آن اظهار کرد: عملکرد دولت روحانی در میزان اثرگذاری جریان اصلاح‌طلب در انتخابات سال آینده تاثیرگذار است و این موضوع اصلا قابل انکار نیست.

او ادامه داد: روحانی در سال 92 و 96 با حمایت و پشتیبانی جریان اصلاح‌طلب توانست اکثریت آراء را کسب کند، اما نکته مهم این است که باید منصفانه قضاوت کنیم که بعد از انتخاب روحانی به عنوان رئیس جمهور، اصلاح‌طلبان چه مقدار نقش‌آفرینی کردند.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان تصریح کرد: در دولت دوازدهم نقش اصلاح‌طلبان بسیار کم‌رنگ بود و تصمیم‌گیران اصلی بیشتر اعضای حزب اعتدال و توسعه بودند که چینش کابینه را انجام می‌دادند.

شریف یادآور شد: به نظر من اصلاح‌طلبان مسئولیت حمایت از دولت روحانی را تا به امروز قبول کردند و نقد‌های جدی هم نسبت به عملکرد او داشتند؛ اما اینکه بخواهیم پیش‌بینی کنیم که چه فردی از اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری 1400 حضور پیدا می‌کند، خیلی زود است.

او گفت: در حال حاضر ما طرح و برنامه خاصی از مجلس یازدهم مشاهده نکردیم و به همین دلیل لازم است که نامزد‌های انتخاباتی مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه را در برنامه‌های خود لحاظ کرده و انتخاب را به مردم واگذار کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها