کد خبر: 440337
|
۱۳۹۹/۰۷/۳۰ ۱۱:۳۲:۱۶
| |

قلعه‌نویی به اندازه 2 کتاب حرف درباره استقلال دارد

امیر قلعه نویی، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: من گلایه‌ای از کسی ندارم چون انتظاری هم از کسی ندارم. از من سوال شد چرا در مورد استقلال صحبت نمی‌کنی و من هم جواب آن سوال را دادم و اگر بخواهم صحبت کنم به اندازه 2 کتاب می‌شود.

قلعه‌نویی به اندازه 2 کتاب حرف درباره استقلال دارد
کد خبر: 440337
|
۱۳۹۹/۰۷/۳۰ ۱۱:۳۲:۱۶

اعتمادآنلاین| امیر قلعه‌نویی در خصوص حضورش در گل‌گهر، دلیل انتخاب این تیم برای فصل جدید و همچنین پاره ای از مسائل فوتبال ما گفت‌وگویی را انجام داد که بخش‌هایی از آن را در زیر می‌خوانید.

بعد از پایان فصل گذشته دوستان زیادی لطف داشتند و پیشنهاداتی دادند و از میان آنها با مطالعه و مشورت و همفکری با همکارانم شرایط گل گهر را مناسب دیدیم و بستر مناسبی در آنجا وجود داشت که تصمیم گرفتیم به این تیم و مردم این شهر خدمت کنیم. من پیش از این هم در مس کرمان و استقلال اهواز حضور داشتم و تجربه حضور در تیم‌هایی که شرایط ایده آلی تا پیش از آن نداشتند را داشته‌ام و در تیم‌های مطرحی هم که بودم همیشه شرایطشان نسبت به قبل و بعد خوب نبود و مسائل و مشکلات مالی وجود داشت.

عقب افتادن یک هفته‌ای برنامه مسابقات لیگ به ضرر ما و تیم‌هایی است که برنامه ریزی کرده‌اند. ما از مدت‌ها قبل برنامه‌مان را جوری چیده بودیم که برای شروع مسابقات در آن مقطع آماده شویم و از این جهت ضرر کردیم. البته دلیل این تعویق زمان را می‌دانیم و همه می‌دانند که چرا این تصمیم گرفته شده است و همانطور که فصل قبل هم تصمیمات این چنینی گرفته شد این فصل هم دلیلش همان است که همه از آن با خبر هستند.

وضعیت تیم ملی هم برگرفته از وضعیت کلی فوتبال ماست و نمی‌شود توقع دیگری از آن داشت. البته تغییراتی در تیم انجام شده که نیاز به زمان دارد تا بشود در موردش قضاوت کرد ولی بازی با ازبکستان بازی خوبی بود.

تقابل با سپاهان هم یک دیدار مثل سایر بازی‌هاست و برای من به شخصه حساسیت خاصی ندارد و مثل سایر بازی‌ها 3 امتیاز دارد. اگر بخواهم به این توجه کنم که سپاهان تیم سابقم است من در خیلی تیم‌های دیگر هم کار کردم و باید مقابل همه آنها بگویم تیم سابقم است و فرق می‌کند ولی اینطور نیست.

من گلایه‌ای از کسی ندارم چون انتظاری هم از کسی ندارم. از من سوال شد چرا در مورد استقلال صحبت نمی‌کنی و من هم جواب آن سوال را دادم و اگر بخواهم صحبت کنم به اندازه 2 کتاب می‌شود.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها